ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کاربران کم کاری گوگل را جبران کردند؛ والپیپرهای جدیدی با تم اندروید اوریو منتشر شد

اگر فکر می کنید که گوگل با معرفی رسمی آخرین نسخه از اندروید با نام «اوریو» و آغاز عرضه آن روی بعضی دیوایس ها، تصاویر پس زمینه های گوناگونی را به اندروید 8.0 آورده باید ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۹

اگر فکر می کنید که گوگل با معرفی رسمی آخرین نسخه از اندروید با نام «اوریو» و آغاز عرضه آن روی بعضی دیوایس ها، تصاویر پس زمینه های گوناگونی را به اندروید 8.0 آورده باید بگوییم کاملا در اشتباهید. اندروید اوریو تنها با یک والپیپر جدید منتشر شد که آن هم از چند ماه پیش در دسترس کاربران قرار گرفته بود.

اما با وجود کم کاری اهالی مانتین ویو، یکی از اعضای وب سایت ردیت با نام u/CherryLax خودش دست به کار شده و چند عکس پس زمینه با طراحی متریال منتشر کرده که همگی با تم اندروید اوریو هستند و می توانید هم اکنون آن ها را برای تلفن های هوشمند خود دانلود کنید.

حالا باید ببینیم آیا این اقدام گوگل را مجاب می کند تا تصاویر پس زمینه بیشتری برای اوریو بسازد. آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید که الهام گرفته از نام یک بیسکوئیت کرم دار است، چند روز پیش از فاز بتای عمومی/پیش نمایش توسعه دهندگان خارج شد و به پروژه متن باز اندروید پیوست.

فعلا گوگل نام 11 شریک سخت افزاری خود که در آینده دیوایس هایشان میزبان اندروید 8.0 خواهند بود را به انتشار رسانده و احتمالا تا پایان امسال تعداد زیادی از پرچمداران 2017 به این نسخه آپدیت می شوند. جالب اینجاست بدانید عرضه اوریو برای بعضی دستگاه ها در حالی آغاز شده که تلفن های هوشمند کمی به اندروید نوقا بروزرسانی شدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • loganlegend
    loganlegend | ۴ شهریور ۱۳۹۶

    والیپر آخه؟ چه مهم!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی