ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آیا ایکس باکس وان ایکس محتوای اختصاصی خواهد داشت؟

مایک ایبارا نایب رئیس برند ایکس باکس و بخش گیمینگ سیستم عامل ویندوز، در رابطه با عرضه محتوای اختصاصی برای کنسول میان نسلی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان ایکس، توضیحاتی داده است. اگر چه استراتژی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

مایک ایبارا نایب رئیس برند ایکس باکس و بخش گیمینگ سیستم عامل ویندوز، در رابطه با عرضه محتوای اختصاصی برای کنسول میان نسلی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان ایکس، توضیحاتی داده است.

اگر چه استراتژی مایکروسافت تا قبل از عرضه کنسول جدید در نوامبر سال جاری، در نظر گرفتن محتوای کاملاً یکسان با ایکس باکس وان اس بوده، اما به گفته آقای ایبارا تصمیم در خصوص ساخت بازی یا محتوای اختصاصی برای ایکس باکس وان ایکس در نهایت با بازی سازان خواهد بود.

مایکروسافت می خواهد که تا جای ممکن، این دو کنسول از سازگاری بالایی با یکدیگر بهره ببرند

به گفته آقای ایبارا، مایکروسافت بیشتر از همه چیز، روی دادن انتخاب به بازی سازان تمرکز کرده است. او می گوید که به طور حتمی، با وجود برتری ایکس باکس وان ایکس در نمایش جزییات بیشتر، بازی هایی به صورت مشترک روی هر کنسول اجرا خواهند شد. این اجرای بهتر به فریم ریت بیشتر بازی یا هر آن چه که سازندگان آن بخواهند، بستگی خواهد داشت.

او می گوید: «اگر من به استور مایکروسافت رفته و یک بازی را برای ایکس باکس وان ایکس تهیه کنم، توانایی استفاده از آن روی ایکس باکس وان اس نیز وجود داشته و در هر صورت من یک تجربه فوق العاده خواهم داشت.»

همچنین به نظر او، به دلیل آن که تفاوتی میان اجرای بازی های مشابه روی ایکس باکس وان ایکس نسبت به ایکس باکس وان اس مشاهده می شود، در نهایت این موضوع باعث جدا شدن این دو پلتفرم از یکدیگر خواهد شد.

البته ایبارا اضافه می کند که این دو دستگاه در یک خانواده دسته بندی شده و با وجود تفاوت هایی، در نهایت باید یک استاندارد خاصی از توقعات را برای مخاطبین برآورده کنند. او می خواهد که تا جای ممکن، این دو کنسول، از سازگاری بالایی با یکدیگر بهره ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Metal
    Metal | ۴ شهریور ۱۳۹۶

    به نظرم بايد داشته باشه چون چهار برابر قويتر هست فقط كتفى بود دو برابر قويتر بشه اون وقت ميشد كنسول نسل جديد

    اختلافش فوق العاده با مدل وان اس زياد هست و اگر محتواى اختصاصى نداشته باشد محكوم به نابودى است

  • Amir Arab
    Amir Arab | ۴ شهریور ۱۳۹۶

    نه

مطالب پیشنهادی