ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اندروید اوریو تا اواخر امسال برای HTC U11 منتشر خواهد شد

چند روز پیش شرکت گوگل فهرست 11 شریک سخت افزاری خود که در آینده ای نزدیک اندروید 8.0 را دریافت می کنند منتشر کرد که در آن نام کمپانی اچ تی سی هم به چشم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

چند روز پیش شرکت گوگل فهرست 11 شریک سخت افزاری خود که در آینده ای نزدیک اندروید 8.0 را دریافت می کنند منتشر کرد که در آن نام کمپانی اچ تی سی هم به چشم می خورد و بنابراین می توانستیم انتظار داشته باشیم اندروید اوریو به زودی برای تلفن های هوشمند تایوانی ها به انتشار می رسد.

حالا اچ تی سی در توییتر خود جزییات بیشتری از بروزرسانی اسمارت فون هایش را با کاربران در میان گذاشته که با اتکا به آن دارندگان HTC U11، پرچمدار امسال اچ تی سی، تا پیش از شروع سال 2018 و طی سه پایانی امسال (از اواسط مهر ماه تا اواسط دی) آخرین نسخه از اندروید را دریافت خواهند کرد.

اچ تی پیشتر نام HTC U Ultra و HTC 10 هم به عنوان تلفن هایی که به اندروید 8 آپدیت می شوند برده بود اما همچنان اطلاعاتی از زمان دقیق بروزرسانی این موبایل ها به دست نرسیده و احتمالا برای آن ها باید تا اوایل 2018 صبر کنیم. تاکنون تنها این سه مدل موبایل از سوی تایوانی برای دریافت اندروید اوریو تایید شده اند.

عرضه اندروید اوریو برای بعضی دستگاه های سازگار در حالی استارت خورده که همچنان خیلی از موبایل ها به اندروید 7 یا همان نوقا آپدیت نشده اند. حالا باید دید آیا اوریو به سرنوشت نوقا دچار می شود یا این نسخه از اندروید می تواند سهم بیشتری از بازار را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی