ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هکرها اطلاعات قسمت آخر فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت را منتشر کردند

گروه هکری موسوم به «Mr.Smith» که مسئول سرقت 1.5 ترابایت از دیتای شبکه HBO است، در اقدام جدیدی تحت عنوان «موج ششم افشا» اطلاعات و داستان قسمت آخر فصل هفتم سریال محبوب «بازی تاج و ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

گروه هکری موسوم به «Mr.Smith» که مسئول سرقت 1.5 ترابایت از دیتای شبکه HBO است، در اقدام جدیدی تحت عنوان «موج ششم افشا» اطلاعات و داستان قسمت آخر فصل هفتم سریال محبوب «بازی تاج و تخت» (Game Of Thrones) را منتشر کرد.

البته اطلاعات مورد بحث در قالب ایمیل برای وبسایت «Mashable» ارسال شده که این پایگاه از انتشار مجدد آنها خودداری کرده است. به گزارش Mashable، ایمیل مذکور حاوی جزئیات دقیقی از قسمت هفت فصل هفت بوده و داستان را به کلی لو می دهد.

از سوی دیگر HBO در واکنش به اقدام جدید هکرها، بیانیه پیشین خود را تکرار و اعلام کرده: «هکرها می توانند با انتشار تکه هایی از اطلاعات سرقتی توجه رسانه ها را جلب کنند؛ ما در این بازی مشارکت نخواهیم کرد.»

طبق اطلاعات قبلی، هکرها درخواست 6.5 میلیون دلار باج به صورت بیت کوین را مطرح کرده بودند که با مخالفت HBO مواجه شده و در نتیجه، گروه Mr.Smith برخی از دیتاهای شبکه را در اینترنت منتشر کرده است.

گفتنی است هکرها در ایمیل جدید خود ادعا کرده اند که اطلاعات مسروقه در مجموع 5 ترابایت بوده، و به سه مشتری در «وب پنهان» فروخته شده اند. Mr.Smith همچنین اعلام کرده از محل این معامله، نیمی از مبلغ درخواستی از HBO را به دست آورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • yasinyasemi
    yasinyasemi | ۵ شهریور ۱۳۹۶

    شررَن

  • سعید
    سعید | ۴ شهریور ۱۳۹۶

    قسمت شش پنجشبه ساعت ۳ شب بود دیدم اومده دیدم خیلی چسبید

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۴ شهریور ۱۳۹۶

    اگرم دسترسی داشته باشم نه میخونم نه تماشا میکنم... لذته فیلم از بین میره

مطالب پیشنهادی