ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای جدید اکسپریا XZ1 Compact؛ چهار رنگ مختلف در راه است

پس از انتشار رندرهای تلفن اکسپریا XZ1، حالا تصاویری از نسخه کامپکت این پرچمدار منتشر شده که از دیزاین مشابهی (مبتنی بر زبان طراحی OmniBalance) برخوردار است. با توجه به رندرهای جدید، اکسپریا XZ1 Compact از ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

پس از انتشار رندرهای تلفن اکسپریا XZ1، حالا تصاویری از نسخه کامپکت این پرچمدار منتشر شده که از دیزاین مشابهی (مبتنی بر زبان طراحی OmniBalance) برخوردار است.

با توجه به رندرهای جدید، اکسپریا XZ1 Compact از لحاظ طراحی به جز محل قرار گیری سنسورها و لوگوی NFC (که در XZ1 کنار فلش دوربین قرار دارد) تفاوت چندانی با نسخه اصلی نداشته و فقط ابعاد کوچک تری خواهد داشت.

بر اساس گزارشات، تلفن مورد بحث در چهار رنگ مشکی، نقره ای، صورتی و آبی عرضه خواهد شد که البته فعلاً فقط تصاویر مربوط به نسخه صورتی رنگ آن منتشر شده است.

XZ1 Compact به چیپست اسنپدراگون 835 و رم 4 گیگابایتی مجهز شده است

اخبار جدید، قیمت قبلی 500 پوندی (638 دلاری) دستگاه را تأیید کرده و از حضور چیپست اسنپدراگون 835 و رم 4 گیگابایتی در XZ1 Compact خبر می دهد. همچنین بر اساس اطلاعات پایگاه Geekbench، محصول مورد بحث به اندروید 8.0 مجهز خواهد شد که البته احتمال استفاده از اندروید 7.1.1 نوقا و عرضه اوریو در آپدیت های بعدی بیشتر خواهد بود.

لازم به ذکر است که در صورت تمایل سونی به حفظ ابعاد در سری کامپکت، موبایل جدید نیز از نمایشگر 4.6 اینچی بهره مند خواهد شد و بر اساس تصاویر موجود، به جک 3.5 میلیمتری هدفون مجهز شده و تمام دکمه های دستگاه نیز در سمت راست بدنه قرار خواهند گرفت.

در نهایت گفتنی است بنا بر اخبار قبلی، سونی موبایل های «Xperia XZ1» و «Xperia XZ1 Compact» خود را در نمایشگاه IFA امسال در برلین به بازار معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • خشایار
    خشایار | ۵ شهریور ۱۳۹۶

    آجری جدید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی