ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Polygram آشنا شوید؛ یک شبکه اجتماعی جدید که حالت چهره ها را به اموجی تبدیل می کند

چند روزی هست که یک شبکه اجتماعی جدید به دنیای اپلیکیشن ها قدم گذاشته که در آن قابلیت های جالب و خلاقانه ای دیده می شود. Polygram که امروز برای پلتفرم iOS منتشر شده، ویژگی منحصر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

چند روزی هست که یک شبکه اجتماعی جدید به دنیای اپلیکیشن ها قدم گذاشته که در آن قابلیت های جالب و خلاقانه ای دیده می شود. Polygram که امروز برای پلتفرم iOS منتشر شده، ویژگی منحصر به فردی دارد و آن هم چیزی نیست جز تشخیص حالات چهره افراد. پولیگرام می تواند حالتی که به چهره تان می دهید را از طریق دوربین موبایل تشخیص داده و اموجی معادل آن را پیدا کند.

حالا همین اموجی به طرف گفتگوی شما فرستاده می شود. بر عکس این حالت هم ممکن است. یعنی وقتی در پولیگرام پستی ارسال می کنید، به غیر از تماشای تعداد لایک ها و اموجی های دریافت شده توسط مخاطبین خود می توانید از حالت چهره شان در اولین برخورد با پستی که فرستاده اید هم با خبر شوید.

پولیگرام به غیر از تبدیل حالت چهره افراد به اموجی که آن را به کمک شبکه های عصبی انجام می دهد، قابلیت های دیگری مثل نمایش موقعیت جغرافیایی بازدیدکنندگان از پست ها و اشتراک اموجی های متحرک در دیگر شبکه های اجتماعی را هم ارائه می کند.

به غیر از این یک سری فیلتر ویدیویی زنده هم در اپلیکیشن ارائه شده که به گفته تیم پولیگرام توسط جراحان پلاستیک مجرب طراحی شده اند، و می توانند چهره شما را جذاب تر کنند.

برای محافظت از حریم خصوصی افراد پولیگرام مکانیزمی در اپلیکیشن تعبیه کرده تا کاربران برای آنکه عکس ها را ببینند، مجبور باشند که با انگشت لایه ماتی را از روی آن ها کنار بزنند. چند ثانیه بعد از کنار زدن این لایه، عکس دوباره مات می شود تا بدین شکل از ثبت اسکرین شات های ناخواسته جلوگیری به عمل آید.

در حالی که اکثر شبکه های اجتماعی نو ظهور برای مطرح شدن کار بسیار سختی دارند، به نظر می رسد که قابلیت های پولیگرام به قدر کافی خوب و جذاب هستند تا بتوانند آن را به اپلیکیشن متمایزی در میان رقبا تبدیل کنند. نسخه iOS پولیگرام را می توانید همین حالا از اپ استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • برتراند راسل
    برتراند راسل | ۴ شهریور ۱۳۹۶

    خیلی خوبه میشه بپرسم توسعه دهندش چه کشوری هستش؟؟

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۴ شهریور ۱۳۹۶

      طبق چیزی که در صفحه قوانین استفاده نوشتن، یک استارتاپ آمریکایی هستند.

      • برتراند راسل
        برتراند راسل | ۴ شهریور ۱۳۹۶

        مچکرم

مطالب پیشنهادی