ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

امکان مصاحبه کاری با قابلیت کدنویسی در نسخه تحت وب اسکایپ فراهم شد

کمپانی مایکروسافت امکان کدنویسی زنده را به سرویس پیام رسان اسکایپ اضافه کرد. قابلیت مذکور در نسخه تحت وب اسکایپ ارائه شده و نیاز به جابه جایی میان نرم افزارهای کد نویسی و اپلیکیشن پیام ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

کمپانی مایکروسافت امکان کدنویسی زنده را به سرویس پیام رسان اسکایپ اضافه کرد. قابلیت مذکور در نسخه تحت وب اسکایپ ارائه شده و نیاز به جابه جایی میان نرم افزارهای کد نویسی و اپلیکیشن پیام رسان را در مصاحبه های کاری برنامه نویسان برطرف کرده است.

کدنویسی زنده اسکایپ از 7 زبان برنامه نویسی رایج پشتیبانی می کند

البته ویژگی جدید فعلاً در مرحله پیش نمایش قرار داشته و از هفت زبان برنامه نویسی C ،C++ ،C# ،Java ،JavaScript ،Python، و Ruby پشتیبانی می کند. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، زبان های مورد اشاره با کلیک روی دکمه ای در قسمت بالا و سمت چپ رابط کاربری قابل انتخاب هستند.

با ورود به سایت، کاربر می تواند حتی بدون استفاه از حساب کاربری، صفحه مصاحبه جدیدی را باز کرده و لینک دسترسی به آن را دریافت نماید. لینک مذکور سپس با مصاحبه شونده (یا مصاحبه گر) به اشتراک گذاشته شده و فرآیند ارسال پیام و نمایش کدنویسی آغاز می شود.

لازم به ذکر است که برای استفاده از کدنویسی زنده اسکایپ، زبان پیش فرض مرورگر باید به انگلیسی تغییر کند و در صورت نیاز به برقراری ارتباط صوتی و تصویری، حتماً از نسخه های به روز مرورگرهای گوگل کروم و مایکروسافت اِج استفاده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • M o h s e n
    M o h s e n | ۵ شهریور ۱۳۹۶

    معرکه ست
    کاش توی لینکدین هم ورود کنه.

مطالب پیشنهادی