ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سازمان تنظیم مقررات، جدول وضعیت شکایت مردم از کم فروشی اپراتورها را منتشر کرد

سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، جدول تعداد شکایات درج شده در سامانه 195 به تفکیک اپراتورهای همراه و ثابت را در خصوص کم فروشی اینترنت در سال 1395 اعلام کرد. حسین فلاح جوشقانی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، جدول تعداد شکایات درج شده در سامانه 195 به تفکیک اپراتورهای همراه و ثابت را در خصوص کم فروشی اینترنت در سال 1395 اعلام کرد.

حسین فلاح جوشقانی در این رابطه می گوید حدود 3.9 درصد از کل شکایت ها به حوزه تلفن همراه و 8.7 درصد به حوزه اینترنت ثابت مربوط می شود. جدول توزیع شکایات اپراتورهای موبایل را در زیر مشاهده می کنید:

همچنین به طور میانگین در هر دو حوزه ثابت و همراه، حدود 7 درصد از شکایات به کم فروشی در ارائه خدمات مربوط می شود که در چهار دسته مختلف از جمله تحویل ترافیک کمتر از مقدار فروخته شده، تحویل سرعت کمتر از قرارداد، گرانفروشی، و تعرفه خدمات قرار می گیرند.

جدول توزیع شکایات اپراتورهای ثابت را می توانید در زیر مشاهده کنید:

سرپرست رگولاتوری می گوید تمام شکایات ثبت شده در سامانه 195 به صورت دقیق بررسی و پاسخ داده شده اند و از آنجا که 7 درصد از شکایات مربوط به کم فروشی است، باید علاوه بر نظارت جدی، اطلاع رسانی کافی در مورد استفاده از خدمات و روش های جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از سوی اپراتورها به مردم ارائه شود.

فلاح جوشقانی افزود ساماندهی وضعیت فروش بسته های اینترنتی و کم فروشی خدمات، تدوین نظام تعرفه ای مناسب برای خدمات ثابت، تدوین ضوابط لازم برای حمایت از OTT ها و اپلیکیشن ها و ساماندهی دکل ها، از اولویت های رگولاتوری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • AmirHosein Sheei
    AmirHosein Sheei | ۶ شهریور ۱۳۹۶

    من 8 ساله شاتلم. بهترین و پیشروترین اپراتور. سرعت 8مگ دارم و واقعا راضی م . شب ها هم که مجانی. تازه شاتل تاک هم که هست کلی مخارج مکالمم رو کم کرده و تقریبا صفر کرده

  • روزبه
    روزبه | ۶ شهریور ۱۳۹۶

    نت نامحدود مخابرات گرفتم سرعت 50-60 قطعی هم 50-60 بار تو روز ? قشنگ تو روحشون

  • Mr M
    Mr M | ۶ شهریور ۱۳۹۶

    دوستانی که از مخابرات ناراضی هستین بیاین پیش من تا براتون دل پر خودم رو از مبین نت بازکنم.
    طرح 4096 خریدم سرعت دانلودم فوقش 390 کیلوبایت برثانیه بیشتر نمیشه.فرق سرعت دانلود 512 با 4096 هم تنها 200 کیلوبایت هستش.خودتون قضاوت کنید وایمکس چه اشغالیه.ساعات نامحدود هم از2 تا 8 صبح کردن 3تا7 صبح و بعدشم بیخیالش شدم.باور کنید با خرید وایمکس پولتونو دادید بندازن توسطل زباله.یه قسمت سریال 480p میرید دانلود کنید10 دقیقه طول میکشه!!!!!!! 5 ساله دهن ادمو سرویس میکنه یه فیلم دانلود کنه. قیمتشم با سر پدرش برابری میکنه.
    هرچه بگندد نمکش میزنندواای به روزی که بگندد نمک...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی