ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس موسیقی اختصاصی تسلا به زودی راه اندازی می شود

اخیرا تصاویر جدیدی در فضای مجازی قرار گرفته اند که ظاهرا نوعی سرویس استریم موسیقی به نام TTunes را به تصویر می کشند و آنطور که گفته شده این سرویس به شرکت تسلا تعلق دارد. تصاویر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

اخیرا تصاویر جدیدی در فضای مجازی قرار گرفته اند که ظاهرا نوعی سرویس استریم موسیقی به نام TTunes را به تصویر می کشند و آنطور که گفته شده این سرویس به شرکت تسلا تعلق دارد.

تصاویر را فردی با اسم مستعار «گرین» بعد زیر و رو کردن نرم افزار تسلا بدست آورده و آنها را در اختیار وبلاگ Electrek قرار داده که اخبار مربوط به این شرکت را پوشش می دهد.

البته هنوز مشخص نیست که آیا تسلا قراردادی را هم با شرکت های فعال در عرصه موسیقی به امضا رسانده یا اینکه TTunes صرفا در دست تهیه است و زمان راه اندازی اش مشخص نشده.

در مورد امکانات نرم افزار تست شده توسط گرین باید بگوییم که گزینه ای برای گوش دادن به کانال رادیوی اینترنتی TuneIn دارد و علاوه بر این کاربرانش می توانند به موزیک های ذخیره شده روی موبایل خود نیز از طریق آن دسترسی داشته باشند. یک تب موسوم به «Streaming» و البته آپشن جدیدی به اسم TTunes هم در میان گزینه ها به چشم می خورد.

در اینجا باید اشاره کنیم که احتمال تغییر اسم این سرویس در زمان عرضه چندان هم بعید نیست و هنوز نمی دانیم که آیا تسلا در نظر دارد مبلغی را به عنوان آبونمان از کاربرانش دریافت کند یا اینکه آن را به صورت رایگان در اختیارشان بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی