ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت سازنده لوازم جانبی، استفاده از فناوری شارژ وایرلس در آیفون 8 را تأیید کرد

با توجه به اخبار موجود پیرامون آیفون 8، تقریباً مطمئن هستیم که این موبایل به فناوری شارژ بیسیم مجهز می شود، هرچند احتمالاً خبری از شارژ سریع نخواهد بود. امروز، دو منبع خبری مستقل نیز ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

با توجه به اخبار موجود پیرامون آیفون 8، تقریباً مطمئن هستیم که این موبایل به فناوری شارژ بیسیم مجهز می شود، هرچند احتمالاً خبری از شارژ سریع نخواهد بود.

امروز، دو منبع خبری مستقل نیز تأیید کرده اند که آیفون 8 از این قابلیت بهره می گیرد. «آلن فانگ» مدیر شرکت سازنده لوازم جانبی RAVPower با انتشار عکس شارژر مخصوص آیفون 8 می گوید:

در آیفون بعدی فناوری ویژه ای برای شارژ وایرلس به کار گرفته شده که ما آن را در شارژرهایمان پیاده سازی کرده ایم. بنابراین شارژر وایرلس ما علاوه بر برندهای دیگر، می تواند آیفون بعدی را هم با حداکثر سرعت شارژ نماید.

اگرچه سیستم های شارژ بیسیم کنونی از پشت بدنه های فلزی هم کار می کنند، اما انتخاب شیشه در بدنه آیفون 8 می تواند مهر تأیید دیگری بر این قابلیت باشد، چون شیشه قابلیت انتقال القای مغناطیسی بهتری نسبت به فلز دارد.

گفتنیست طی ماه های گذشته، راهکارهای هیجان انگیز تری را هم برای شارژ بیسیم آیفون 8 شنیده بودیم، از جمله شارژ دوربرد که از فاصله چند متری عمل می کرد. حال به نظر می رسد باید به همان استاندارد های مرسوم مانند Qi یا Airfuel که به تماس فیزیکی شارژر و موبایل وابسته اند، قناعت کنیم.

البته امیدواریم اپل از همین استانداردها پیروی کند و دست به ابتکار و تغییر پروتکل های موجود نزند تا آیفون 8 را بتوان با شارژرهای معمول نیز شارژ کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد مستاجران
    محمد مستاجران | ۵ شهریور ۱۳۹۶

    یه زمانیم اپل‌فن ها میگفتن سامسونگ همه‌ی تکنولوژیاش رو از آیفون کپی میکنه ?

مطالب پیشنهادی