ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت: ایکس باکس وان بازی های انحصاری معرفی نشده زیادی دارد

مشخص است که عملکرد مایکروسافت، تا به اینجای نسل هشتم بازی های ویدیویی، راضی کننده نبوده است. به نظر می رسد که این کمپانی، متوجه اشتباهات خود در سال های اخیر شده و در صدد ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

مشخص است که عملکرد مایکروسافت، تا به اینجای نسل هشتم بازی های ویدیویی، راضی کننده نبوده است. به نظر می رسد که این کمپانی، متوجه اشتباهات خود در سال های اخیر شده و در صدد رفع آن ها است.

جدا از عرضه ایکس باکس وان ایکس در پاییز جاری، مایکروسافت ظاهراً برنامه های دیگری نیز، برای نجات بخش گیمینگ خود ترتیب داده است. آقای آرون گرینبرگ، مدیر بخش بازاریابی برند ایکس باکس در جریان مصاحبه ای، از سرمایه گذاری عظیم مایکروسافت روی توسعه بازی های انحصاری جدید سخن گفته است.

به گفته او مایکروسافت در حال حاضر هزینه های تبلیغاتی خود را تنها به بازی هایی که در سال جاری و یا آینده میلادی عرضه می شوند اختصاص داده و بازی و IP های جدید و در حال توسعه ای وجود دارند که طرفداران این برند هنوز هیچ اطلاعاتی از آن ها ندارند.

به گفته گرینبرگ، استودیوی کوالیشن مشغول توسعه بازی هایی است که در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از آن ها منتشر نشده. استودیو 343 نیز، جدا از کار روی جدیدترین بسته الحاقی Halo Wars 2، پروژه های در حال توسعه دیگری را در دستور کار دارد.

او می گوید: «ما در حال حاضر تنها در مورد بازی هایی صحبت می کنیم که تا پایان امسال و بهار سال آینده میلادی عرضه می شوند. عناوین انحصاری جدیدی به دست استودیوهای بزرگ، در حال ساخت هستند.» به نظر مدیر بازاریابی واحد ایکس باکس، خرید کنسول ایکس باکس وان، کار هوشمندانه ای محسوب می شود زیرا محتوای زیادی برای این کنسول در حال ساخت بوده که طرفداران را شگفت زده خواهد کرد.

به گفته گرینبرگ، مایکروسافت می خواهد در زمان معرفی بازی های جدید، همه چیز آماده باشد: «در همین تعطیلات بازی های مولتی پلتفرمی عرضه خواهند شد که شما وقت تجربه همه آن ها را نخواهید داشت. از قسمت جدید اساسینز کرید و کال آو دیوتی گرفته تا دستینی و Shadow of War و بسیاری از بازی های دیگری که برای ایکس باکس وان عرضه خواهند شد.»

محتوای زیادی برای این کنسول در حال توسعه بوده که طرفداران را شگفت زده خواهد کرد

همچنین او توانایی ایکس باکس وان ایکس در اجرای بازی های مولتی پلتفرم را نکته مهمی می داند: «یکی از نکات خوب در رابطه با ایکس باکس وان ایکس این است که بازی های فعلی و بعدی شما روی این کنسول، جلوه بهتری خواهند داشت.»

باید منتظر ماند و دید که تا چه حد از حرف های آرون گرینبرگ عملی خواهند شد. هنوز برای قضاوت در رابطه با این موضوع زود بوده و تنها می توان به این که IP های جدید مایکروسافت، به اندازه نام هایی مانند Halo و Gears of War و حتی Fable جذاب باشند، امیدوار بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • scorpio
    scorpio | ۶ شهریور ۱۳۹۶

    مشتی نسل هشتم تموم شد اینا تازه به فکر انحصاری افتادن، قافلرو باختید ?

    • sd
      sd | ۶ شهریور ۱۳۹۶

      نسل هشت تموم نشده تازه اولای راهه معلومه پله هارو دو پله دوپله بالا میری ک اینقد جلو افتادی از زندگی

  • Abraham Sh
    Abraham Sh | ۵ شهریور ۱۳۹۶

    دادا خو معرفی کن دیگه ۴ سال دیگه نسل هشت تموم میشه

  • Shahriar
    Shahriar | ۵ شهریور ۱۳۹۶

    بترکون?
    فقط دلم میخواد انحصاری های مشتی رو کنه که دیگه ایراد گیرا هیچی تو چنته نداشته باشن

مطالب پیشنهادی