ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات هوآوی میت 10 با اسم رمز «Marcel» تأیید شد

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، وبسایت استرالیایی هوآوی اخیراً تصویری از پرچمداران مجهز به دوربین دوگانه کمپانی را منتشر کرده که در میان آنها، یک موبایل بدون نام و با هشتگ «beyondthegalaxy#» (فراتر ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، وبسایت استرالیایی هوآوی اخیراً تصویری از پرچمداران مجهز به دوربین دوگانه کمپانی را منتشر کرده که در میان آنها، یک موبایل بدون نام و با هشتگ «beyondthegalaxy#» (فراتر از گلکسی) دیده می شود.

ایوان بلس تأیید کرده که میت 10 همان Marcel است

بر اساس گزارشات موجود تلفن مورد بحث که مشخصاً برای رقابت با محصولات رده بالای سامسونگ توسعه یافته، «هوآوی میت 10» بوده و با اسم رمز «Marcel» شناخته می شود. جالب اینجاست که مشخصات موبایلی تحت عنوان مارسل پیش از این منتشر شده بود و حالا افشاگر معروف «ایوان بلس» نیز تأیید کرده که میت 10 همان Marcel است:

با توجه به تأیید بلس، حالا تقریباً می توان با اطمینان گفت که Mate 10 به یک نمایشگر تمام صفحه 6.1 اینچی با رزولوشن QHD مجهز شده و برای تصویربرداری، از ماژول دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با سنسورهای رنگی و مونوکروم (سیاه و سفید) استفاده می کند.

همچنین بهره گیری از چیپست قدرتمند «کایرین 970» نیز در پرچمدار بعدی کمپانی چینی قطعی بوده و این چیپست با معماری «bigLITTLE»، از چهار هسته Cortex-A73 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف Cortex-A53 (با فرکانس نامعلوم)، در کنار پردازنده گرافیکی «Mali G-71 MP8» برای پردازش امور استفاده خواهد کرد.

گفتنی است طبق دعوت نامه ای که قبلاً توسط هوآوی منتشر شده، میت 10 در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) طی رویدادی در شهر مونیخ آلمان به بازار معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Soroush
    Soroush | ۷ شهریور ۱۳۹۶

    تقزیبا غیر ممکنه که این خبر درست باشه یعنی چه طور وقتی مدیر عامل شرکت هوآوی اعلام کرده که پردازنده گرافیکی میت 10 تابحال در هیچ گوشی هوشمندی نظیر نداشته حالا چه طور همون پردازنده گرافیکی رو استفاده کرده که در نسل فبلی پرچمدارانش هست تازه در پرچمداران سری 8 سامسونگ مدل اگزینوس هم وجود داره البته با نصف تعداد هسته های سامسونگ که مال سامسونگ مدل شانزده هسته ای هست و این هشت در واقع mp8 پس مشخصات غلطه

  • رضا حسینی
    رضا حسینی | ۵ شهریور ۱۳۹۶

    میت ۱۰ نظیر نداره... حرفه ای طراحی شده

  • @digi_phone
    @digi_phone | ۵ شهریور ۱۳۹۶

    عجب پردازشی داره ۲.۸گیگاهرتز
    نوت ۸رو از نظر سرعت میبلعه چه
    برسه بقیه پرچمدارارو انگارحرفای رئیس
    هواوی چندان از واقعیت دور نبود ((میت۱۰
    آیفون های امسال اپل را به چالش میکشد ))

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۵ شهریور ۱۳۹۶

    پردازنده گرافیکی ؟

مطالب پیشنهادی