ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی: توانایی های صوتی V30 بی نظیر خواهند بود [به روز رسانی با تصویر زنده]

کمپانی ال جی امروز با انتشار تصاویر جدیدی، درباره ویژگی های صوتی پرچمدار بعدی خود «V30» توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد موبایل مذکور، نسل بعدی توانایی های صوتی را به همراه دارد که در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۵۰

کمپانی ال جی امروز با انتشار تصاویر جدیدی، درباره ویژگی های صوتی پرچمدار بعدی خود «V30» توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد موبایل مذکور، نسل بعدی توانایی های صوتی را به همراه دارد که در میان اسمارت فون های موجود بی نظیر خواهند بود.

بنا به گفته های شرکت سازنده V30 برای تبدیل داده های صوتی دیجیتال به آنالوگ، از نسخه جدید فناوری «Hi-Fi Quad DAC» که در V20 هم وجود داشت بهره برده، که طی همکاری با کمپانی «ESS Technology» در کالیفرنیا توسعه یافته است.

ال جی در توسعه V30 نیز با کمپانی Bang & Olufsen همکاری داشته است

فناوری جدید با ارائه فیلترهای دیجیتال و حالت های از پیش تنظیم شده، امکان شخصی سازی تجربه صوتی را فراهم کرده و صدای باکیفیت و شفافی را (حتی با هدفون های معمولی) ارائه می کند. اسکرین شات های رسمی ال جی (تصویر بالا) نیز گفته های کمپانی را تأیید کرده و از وجود گزینه های شخصی سازی جالب توجهی خبر می دهند.

لازم به ذکر است که شرکت کره ای در همکاری با کمپانی انگلیسی «MQA Ltd» قابلیت استریم صوتی با کیفیت بالا را نیز در V30 فراهم کرده، و علاوه بر توانایی های پخش صدا، در زمینه ضبط اصوات نیز با دست پر وارد میدان شده و به گفته ال جی، دامنه وسیعی از صداها «از زمزمه تا رعد و برق» را بدون کوچکترین تغییری ضبط می کند.

در کنار موارد فوق، ال جی در پرچمدار جدید خود نیز به همکاری با شرکت دانمارکی «Bang & Olufsen» ادامه داده که تجربه صوتی V30 را بهبود بخشیده است. همچنین لازم به ذکر است که مانند موبایل V20، در جعبه V30 نیز یک ایرفون با کیفیت B&O وجود خواهد داشت.

 

به روز رسانی:

در حالی که سه روز بیشتر تا مراسم رونمایی رسمی از موبایل پرچمدار ال جی V30 باقی نمانده، تصویر زنده ای منتسب به این فبلت فاش شده که در زیر مشاهده می کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • Dandelions
    Dandelions | ۱۱ شهریور ۱۳۹۶

    . نه تنها کاربری این رابط کاربری آسونه بلکه امکانات چندوظیفگی اون به لطف ترکیب با پلت فرم جدید اندروید نوقا خیلی بی نظیر ه و کار رو راحت میکنه. مهم تر از همه اینکه تم ها و پوسته های زیاد و متنوعی داره و علاوه بر اینکه از از نظر ارائه صدا و تصویر غنی و پرقدرت عملکردش عالیه، بلکه قابلیت کنترل رنگ داره که باعث میشه خستگی چشم هنگام کار با تلفن چه در شب و چه در روز برطرف بشه.

  • Dandelions
    Dandelions | ۱۱ شهریور ۱۳۹۶

    از وقتی ال جی وارد رقابت شده هر سال سعی کرده بهترین ها رو ارائه بده یا خودشو به سطح برندای دیگه برسونه. حالا بماند که بعضیا با غرض میان میکوبنش اما من همیشه ابتکار و کپی نکردنش و طراحی دسته اولش تو همه مدل های پرچمداراش و حتی میان رده هاش رو تحسین میکنم. این دقیقا همون چیزیه که خیلی ها از ال جی به عنوان برندی که در زمینه لوازم صوتی و تصویر و خانگی اول هستش انتظار دارن.

  • mohammad
    mohammad | ۷ شهریور ۱۳۹۶

    ناموسا کپ اس 8 خجالت نمیکشه شرکت ال جی بعد ما گیر دادیدم به جی ال ایکس خدا شفاشون بده تو تراحی انقدر بهشون فشار میاد??

    • haameed
      haameed | ۸ شهریور ۱۳۹۶

      کجاشو کپ اس 8 میبینی؟؟? ?
      بعدم شما میتونی امر طراحی رو بر عهده بگیری بهشون فشار نیاد??
      مرسی، اه? ?

      • Dandelions
        Dandelions | ۱۱ شهریور ۱۳۹۶

        این سامسونگه که همه رو کپی میکنه ببینه کدوم جواب میده. اما مطمئنا از کپی کردن ال جی پشیمون نمیشه. چون همیشه بهترین فناوری ها رو ابتکارات رو ال جی داره که منحصر به خودشه و خودش ابداع کرده نه اینکه از روی برندای دیگه کپی کنه. بالاخره سامسونگ مجبوره با کپی کردن بازار و دست بگیره. و سهمی داشته باشه. البته اون هم نمونه های موفق هر برند. مثل همینایی که تو ال جی می بینین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی