ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آینده قلم های S Pen سامسونگ: تجهیز به میکروفون و توانایی ثبت امضای دیجیتالی

در سال 2014 سامسونگ پتنتی را ثبت کرد که قلم استایلوس مجهز به میکروفون و بلندگوی داخلی را نشان می داد. کاربران می توانستند از این قلم به عنوان یک هدست بیسیم استفاده کرده و ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

در سال 2014 سامسونگ پتنتی را ثبت کرد که قلم استایلوس مجهز به میکروفون و بلندگوی داخلی را نشان می داد. کاربران می توانستند از این قلم به عنوان یک هدست بیسیم استفاده کرده و گفتگو نمایند.

چند روز قبل پتنت دیگری را از این کمپانی دیدیم که قلم استایلوس مجهز به میکروفون داخلی را نشان می دهد. این قلم توانای تشخیص سطح الکل بدن را نیز دارد.

امروز منابع خبری کره ای از تأیید این خبر توسط مدیر بخش توسعه S Pen سامسونگ حکایت می کنند. آقای «چائه وون-سیک» می گوید آنها به دنبال بهترین راه برای تعبیه میکروفون در این قلم کاربردی هستند.

از سوی دیگر، سامسونگ و شرکایش می خواهند فناوری ویژه ای را برای ساخت امضای دیجیتالی با استفاده از قلم S Pen توسعه دهند. به عقیده مدیران این کمپانی کره ای، ساخت و ضبط امضاهای دیجیتالی توسط S Pen می تواند تقاضا برای فبلت های محبوب آنها را در حوزه کسب و کار و بازارهای B2B افزایش دهد.

همان طور که می دانید، محصولات سری نوت از جمله گلکسی نوت 8 که به تازگی معرفی شده، تنها موبایل های پرچمدار بازار هستند که به قلم استایلوس مجهز شده اند. حال سامسونگ با افزودن قابلیت های جدید و البته کاربردی به آنها، می تواند پیشگامی خود را در این بازار حفظ کند.

گفتنیست طبق گزارش اخیر، شرکت ژاپنی وکوم (Wacom) که شریک اصلی سامسونگ در توسعه S Pen به شمار می رود، تنها روی خانواده گلکسی نوت تمرکز دارد و بنابراین، می توان گفت غول تکنولوژی کره هیچ برنامه ای برای استفاده از استایلوس در دیگر موبایل هایش نخواهد داشت.

مطالب پیشنهادی