ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگرهای «بی نهایت» سامسونگ به خانواده گلکسی A می آیند

بر اساس گزارش منابع آگاه در صنعت، نسل بعدی موبایل های خانواده گلکسی A در سال 2018 به نمایشگرهای تمام صفحه «Infinity Display» یا «نمایشگر بی نهایت» سامسونگ مجهز خواهند شد. [digipullqoute place="right"]نمایشگر بی نهایت ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

بر اساس گزارش منابع آگاه در صنعت، نسل بعدی موبایل های خانواده گلکسی A در سال 2018 به نمایشگرهای تمام صفحه «Infinity Display» یا «نمایشگر بی نهایت» سامسونگ مجهز خواهند شد.

نمایشگر بی نهایت نخستین بار در اس 8 و اس 8 پلاس عرضه شد

فناوری مورد بحث که نخستین بار در پرچمداران گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس عرضه شد، با حاشیه های اندک نمایشگر توجه بسیاری از کاربران و منتقدان را به خود جلب کرد و حالا به نظر می رسد که کمپانی کره ای، می خواهد تکنولوژی نمایشگر بی نهایت خود را در موبایل های میان رده نیز ارائه کند.

البته همان طور که می دانید نمایشگرهای بی نهایت سامسونگ با نسبت ابعاد 18.5:9، بلندترین نمونه های موجود در بازار هستند و علاوه بر سری اس 8، در جدیدترین پرچمدار کمپانی یعنی گلکسی نوت 8 نیز حضور دارند.

طبق اطلاعات موجود، Galaxy A7 2018 و چند مدل دیگر از سری مورد اشاره در مراحل نهایی توسعه خود قرار دارند که نشان می دهد به احتمال بسیار زیاد، دیزاین و مشخصات کلی آنها تا کنون قطعی شده است.

همچنین لازم به ذکر است که سامسونگ تصمیم دارد با ارائه ویژگی های مخصوص در سری های مختلف، بر تمایز میان پرچمداران، میان رده ها و موبایل های اقتصادی تأکید کرده و در عین حال، با استفاده از برخی اشتراکات یکپارچگی محصولات خود را نیز حفظ نماید.

گفتنی است علاوه بر Infinity Display، احتمال حضور دستیار صوتی هوشمند سامسونگ «Bixby» نیز در خانواده گلکسی A وجود داشته که نشان دهنده برنامه بلند مدت کمپانی مذکور در توسعه اکوسیستم اینترنت اشیای خود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • faraz mohamadi
    faraz mohamadi | ۸ شهریور ۱۳۹۶

    من خودم طرفدار سامسونگ هستم ولی بسیار کار مزخرفی این کار ...باید بین پرچمدار با دیگر محصولاتش تفاوت باشه ...خیلی از کسانی که میخواستن اس هشت بخرن دیگه با این کار نمیخرن ..حتما شایعس این خبر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی