ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وال استریت ژورنال: آیفون های جدید 21 شهریور معرفی می شوند

بر اساس اطلاعات قبلی، اپل قصد دارد سری جدید آیفون های خود را در ماه سپتامبر معرفی کند. حالا «وال استریت ژورنال» خبر می دهد که کمپانی ساکن کوپرتینو، یک رویداد معرفی محصول را برای ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

بر اساس اطلاعات قبلی، اپل قصد دارد سری جدید آیفون های خود را در ماه سپتامبر معرفی کند. حالا «وال استریت ژورنال» خبر می دهد که کمپانی ساکن کوپرتینو، یک رویداد معرفی محصول را برای روز دوازدهم سپتامبر (21 شهریور) در مقر جدید خود تحت عنوان «اپل پارک» و در آمفی تئاتر استیو جابز در نظر گرفته است.

همچنین لازم به ذکر است که تقاضا برای آیفون های جدید بالا بوده، و به گزارش مؤسسه تحقیقات بازار «451 Research» در حدود 52 درصد از افرادی که قصد دارند در 90 روز آتی یک دستگاه موبایل تهیه کنند، به خرید تولیدات جدید اپل ابراز علاقه کرده اند که این آمار، از سال 2010 به این سو بی سابقه بوده است.

52 درصد از مشتریان موبایل به خرید مدل های جدید آیفون ابراز علاقه کرده اند

همان طور که می دانید گل سرسبد مدل های جدید، آیفون 8 است که نخستین تلفن هوشمند اپل با نمایشگر OLED تمام صفحه خواهد بود. موبایل مورد بحث که به مناسبت دهمین سالگرد معرفی نخستین آیفون توسعه یافته، از سیستم تشخیص چهره، باتری L شکل با ظرفیت بالا، چیپست A11 و ویژگی های واقعیت افزوده بهره مند است.

از طرف دیگر مدل های 7S و 7S پلاس به عنوان به روز رسانی هایی برای نسل قبلی یعنی 7 و 7 پلاس معرفی می شوند و به نمایشگرهای LCD و سنسور تشخیص هویت Touch ID مجهز خواهند شد.

گفتنی است اپل در مراسم مورد اشاره در کنار سه مدل آیفون، از اپل واچ 3 نیز رونمایی خواهد کرد که طبق اطلاعات موجود، به e-SIM با پشتیبانی از LTE مجهز شده و بدون نیاز به جفت شدن با یک آیفون، به صورت مستقل به اینترنت وصل می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی