ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کپی آیفون 8 در چین با طراحی دقیق و کیفیت بالا [تماشا کنید]

آیفون 8 که حالا پس از معرفی گلکسی نوت 8 توسط سامسونگ، به تنهایی عنوان مورد انتظار ترین موبایل سال 2017 را یدک می کشد، احتمالاً دو هفته دیگر یعنی 21 شهریور معرفی خواهد شد. ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

آیفون 8 که حالا پس از معرفی گلکسی نوت 8 توسط سامسونگ، به تنهایی عنوان مورد انتظار ترین موبایل سال 2017 را یدک می کشد، احتمالاً دو هفته دیگر یعنی 21 شهریور معرفی خواهد شد.

طی ماه های گذشته رندرهای متعددی از آیفون 8 را مشاهده کردیم و پس از تأیید طراحی نهایی، ماکت های بسیار حرفه ای و نزدیک به واقعیت آن را هم در دستان خبرگزاری های معتبری از جمله فوربز دیدیم.

حالا به نظر می رسد که نوبت به کپی های تقلبی از این دستگاه رسیده است. دنیای موبایل همواره نمونه های جعلی از تلفن های همراه معروف و پر فروش را به خود دیده و در بعضی موارد حتی قبل از معرفی رسمی دستگاه، کپی آن وارد بازار شده است.

امروز شاهد نمونه ای کاملاً حرفه ای از آیفون 8 هستیم که در ویدیویی کوتاه به نمایش درآمده. همان طور که انتظار داریم، مبدأ این ویدیو جایی نیست جز کشور چین:

در این ویدیوی 8 ثانیه ای، کپی خوش ساختی از آیفون 8 با سیستم عامل اندروید را می بینیم که پوسته رابط کاربری iOS 11 به خوبی روی آن سوار شده. هر آنچه از نسخه نهایی موبایل پریمیوم اپل انتظار داریم در این دستگاه هم دیده می شود، از جمله دکمه هوم مجازی در پایین، ماژول دوربین دوگانه عمودی در پشت، و نمایشگری با نسبت تصویر نامعمول.

گفتنیست آیفون 8 احتمالاً پس از معرفی رسمی، با محدودیت عرضه مواجه خواهد شد و به همین دلیل طی هفته های نخست، بازار سیاه و قیمت های نجومی برای این دستگاه انتظار می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • mohpf1996
    mohpf1996 | ۸ شهریور ۱۳۹۶

    هنووز نیومده کپیشو زده !! ? ? ? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی