ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ابعاد آیفون 7s و مدل پلاس آن فاش شد؛ اندکی بزرگ تر از نسل قبلی

تنها دو هفته تا رویداد خبری 21 شهریور و معرفی موبایل های امسال اپل باقی مانده و اگرچه بخش اصلی اخبار و شایعات به آیفون 8 اختصاص دارد، اما گاهی اوقات سهمی به دو موبایل ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

تنها دو هفته تا رویداد خبری 21 شهریور و معرفی موبایل های امسال اپل باقی مانده و اگرچه بخش اصلی اخبار و شایعات به آیفون 8 اختصاص دارد، اما گاهی اوقات سهمی به دو موبایل دیگر یعنی آیفون 7s و مدل پلاس آن هم می رسد.

شایعات امروز، حکایت از آن دارند که آیفون 7s ضخامت بیشتری در مقایسه با آیفون 7 خواهد داشت. دلیل این وضعیت در درجه اول به استفاده از شیشه در پشت بدنه به جای فلز آلومینیوم بر می گردد.

همان طور که می دانید، اپل امسال در هر سه مدل آیفون از بدنه شیشه ای استفاده کرده تا سیستم شارژ وایرلس را در آنها تعبیه نماید، و حال منابع آگاه و موثق می گویند به خاطر همین تصمیم، آیفون 7s اندکی ضخیم تر از نسل قبلی اش خواهد بود. البته اضافه شدن ماژول دریافت شارژ به صورت بیسیم هم می تواند در افزایش ضخامت بدنه این دستگاه نقش داشته باشد.

بر اساس این خبر، آیفون 7s ابعادی برابر با 7.21 × 67.26 × 138.44 میلیمتر خواهد داشت و  ابعاد آیفون 7s پلاس هم 7.41 × 78.1 × 158.37 میلیمتر گزارش شده. برای مقایسه، ضخامت آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به ترتیب 7.1 و 7.3 میلیمتر بود.

تفاوت طول، عرض و ضخامت این دو دستگاه بسیار ناچیز است و احتمالاً کاربران می توانند از قاب های محافظ نسل قبل برای آیفون های جدید هم استفاده کنند، البته به شرطی که اپل تصمیم به جابجایی جزئی محل دوربین یا دکمه ها نگرفته باشد تا همگان را به خرید لوازم جانبی جدید وادار سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی