ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت ترجمه بومی و امکاناتی دیگر به پیام رسان Allo می آیند

در آینده ای نزدیک قرار است اپلیکیشن گوگل الو طی به روز رسانی جدید خود به قابلیت های بیشتر همچون ویژگی ترجمه بومی مجهز شود. توانایی ترجمه پیام های دریافت شده از طرف مقابل احتمالاً ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

در آینده ای نزدیک قرار است اپلیکیشن گوگل الو طی به روز رسانی جدید خود به قابلیت های بیشتر همچون ویژگی ترجمه بومی مجهز شود. توانایی ترجمه پیام های دریافت شده از طرف مقابل احتمالاً از همان تکنولوژی به کار رفته در سرویس گوگل ترنسلیت استفاده خواهد کرد.

این قابلیت به شما اجازه می دهد تا به راحتی با لمس طولانی روی کلمات و انتخاب زبان مورد نظر خود از تولبار ایجاد شده، پیام های دریافتی را ترجمه نمایید. با انجام این کار ترجمه آن پیام برجسته و دیگر نقاط صفحه نمایش به رنگ تیره در می آیند. در پایان نیز پیام ترجمه شده جایگزین پیام اصلی می شود.

با انتخاب دوباره پیام ترجمه شده، باز کردن تولبار تعبیه شده و ضربه زدن روی گزینه مناسب قادر خواهید بود مجدداً پیام اصلی را برگردانید و حتی پیام ترجمه شده و پیام اصلی را در صفحه گفتگو زیر یکدیگر مشاهده کنید.

همچنین کدهای موجود در آخرین نسخه از برنامه نشان می دهد که قرار است گوگل یک موتور جستجوی مختص به استیکرها را در این بخش برای اپلیکیشن گوگل الو به ارمغان بیاورد. البته این امکان نیز وجود دارد که موتور جستجوی استیکرها جایگزین قابلیت جستجوی ترکیبی این اپلیکیشن پیام رسان شود.

جستجوی ترکیبی به کاربران این امکان را می دهد تا به سرعت اموجی ها و استیکرها را پیدا کنند و یا کاری کنند که این بخش انحصاراً روی اموجی ها تمرکز داشته باشد. موتور جستجوی آزمایشی که روی دسته بندی محتوا متکی است احتمالاً هنوز نهایی نشده و به همین دلیل قابلیت استفاده از آن در نسخه فعلی گوگل الو وجود ندارد.

این ها در حالی هستند که احتمال می رود گوگل در کنار Smart Reply به دنبال قابلیت جدیدی برای این بخش باشد. آن طور که از اخبار منتشر شده بر می آید این قابلیت مشابه سرویس Smart Query است و به هنگام نوشتن یک پیام 3 سؤال و یا جمله را به عنوان پیشنهاد در مقابل تان به نمایش در می آورد.

در نهایت کدهای موجود در آخرین نسخه گوگل الو به توانایی ارسال کارت ها به افراد که با آن ها در حال صحبت هستید اشاره دارد. به احتمال زیاد نحوه استفاده از این بخش همچون فوروارد پیام های معمول خواهد بود.

اخبار مرتبط با ویژگی های آینده گوگل الو مدت کوتاهی پس از عرضه نسخه مرورگر گوگل الو توسط کمپانی گوگل، منتشر شده است. به نظر می رسد ویژگی های نام برده هنوز هم در حال آزمایش باشند و راجع به عرضه آن ها در آینده نزدیک ابهامات زیادی وجود دارد. نظر شما در این رابطه چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۷ شهریور ۱۳۹۶

    واسه پیروز شدن بر رقبای قویه توی بازار ... کار سختی پیش رو داره

مطالب پیشنهادی