ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل اقتصادی هوآوی P9 Lite Mini در سکوت خبری عرضه شد

به نظر می رسد هوآوی علاقه زیادی به استفاده از برند موبایل های پرچمدار خود برای نام گذاری دستگاه های میان رده و اقتصادی دارد چرا که در تازه ترین مورد، پس از عرضه «P9 ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

به نظر می رسد هوآوی علاقه زیادی به استفاده از برند موبایل های پرچمدار خود برای نام گذاری دستگاه های میان رده و اقتصادی دارد چرا که در تازه ترین مورد، پس از عرضه «P9 Lite» که خود به نوعی نسخه ارزانتر پرچمدار P9 بود، تلفن «P9 Lite Mini» را در سکوت خبری روانه بازار کرده است.

جالب اینجاست که کمپانی چینی هیچگونه مراسم رونمایی یا حتی معرفی رسمی آنلاین را برای محصول جدید خود در نظر نگرفته، و نسخه دو سیم کارت موبایل مورد بحث مستقیماً در یک فروشگاه مجارستانی با قیمت 190 یورو به فروش گذاشته شده است.

P9 Lite Mini از چیپست چهار هسته ای مدیاتک بهره مند است

از نظر مشخصات فنی، P9 Lite Mini به یک نمایشگر 5 اینچی 720p مجهز شده که اندکی از صفحه نمایش 5.2 اینچی 1080p مدل P9 Lite کوچکتر است. اسمارتفون مذکور همچنین از حافظه داخلی 16 گیگابایتی (با قابلیت ارتقا از طریق درگاه کارت حافظه) و رم 2 گیگابایتی بهره مند بوده و برای پردازش امور، از چیپست چهار هسته ای مدیاتک «MT6737T» استفاده می کند.

تلفن مورد بحث از یک باتری 3020 میلی آمپری با عمر مفید 2 روزه (در شرایط کاربری نرمال) برخوردار بوده، و در زمینه طراحی با ضخامت 8.05 میلیمتر، نسبت به P9 Lite اندکی ضخیم تر است. همچنین P9 Lite Mini از سنسور اثر انگشت دایره ای در پنل پشتی بهره برده و محل قرارگیری فلش LED نیز در آن عوض شده است.

لازم به ذکر است که سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 13 مگاپیکسل نیز از P9 Lite گرفته شده ولی دوربین اصلی، با کاهش از 8 به 5 مگاپیکسل، حالا فلش LED اختصاصی خود را دارد.

گفتنی است P9 Lite Mini در آینده به بازارهای بیشتری راه یافته و در رنگ های مشکی، سفید و گلد عرضه خواهد شد. همچنین لازم به اشاره است که نسخه تک سیم کارت این موبایل اقتصادی نیز در پاییز به بازار راه خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی