ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

​مهلت ثبت نام در لیگ بازی‌ های رایانه‌ای ایران تمدید شد؛ رکورد تعداد شرکت کنندگان شکسته شد

ثبت نام جهت حضور در سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران (IGL 2017) تا دهم شهریورماه تمدید شد. به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌ های رایانه‌ ای، به علت استقبال زیاد بازیکنان از سومین دوره لیگ بازی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۲

ثبت نام جهت حضور در سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران (IGL 2017) تا دهم شهریورماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌ های رایانه‌ ای، به علت استقبال زیاد بازیکنان از سومین دوره لیگ بازی های رایانه ای ایران، امکان ثبت نام در این رقابت ها تا 10 ام شهریور ماه تمدید شد. لازم به ذکر است که به علت آغاز این رقابت ها از 13 شهریور در مجموعه برج میلاد، امکان تمدید این تاریخ وجود ندارد.

دو بازی‌ ورزشی PES 2017 و FIFA 2017 روی پلتفرم های پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس 360 و  بازی Clash Royale و Quiz of Kings برای موبایل های هوشمند و در نهایت بازی Counter Strike Global Offensive در قالب تیم‌ های پنج نفره برای کامپیوتر، عناوین حاضر در سومین دوره لیگ بازی‌ های رایانه‌ای ایران محسوب می شوند.

لازم به ذکر است که جوایز بزرگی برای افراد موفق در این رقابت ها در نظر گرفته شده است. میزان اعتبار جوایز امسال به یک میلیارد ریال افزایش یافته و جایزه ویژه این رقابت‌ها یک دستگاه خودرو 206 خواهد بود. این جایزه به قهرمان رشته‌ ای که بیشترین تعداد شرکت کننده در آن حضور داشته باشند، اعطا خواهد شد.

همچنین به گزارش بنیاد ملی بازی های رایانه ای، رکورد ثبت‌ نام برای حضور در لیگ بازی‌ های رایانه‌ ای ایران شکسته شده و این مسابقه، به بزرگ‌ ترین مسابقات بازی در تاریخ کشور تبدیل شده است.

تعداد ثبت‌ نام کنندگان در سومین لیگ بازی‌ های رایانه‌ای ایران به تازگی از مرز 4 هزار نفر عبور کرده است. این رکورد در حالی اتفاق می افتد که در دوره نخست این رقابت‌ ها شاهد 2 هزار و در دوره دوم 3 هزار نفر شرکت کننده بودند.

دوره سوم لیگ بازی‌ های رایانه‌ ای ایران به دست بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و برج میلاد تهران و با همکاری شرکت مکعب به عنوان نماینده جام جهانی بازی‌ های رایانه‌ای ESWC از 13 تا 23 شهریور در مجموعه برج میلاد برگزار خواهد شد.

نفرات اول بازی‌ های Clash Royale و FIFA، در صورت اختصاص یافتن سهمیه، به مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک پاریس ESWC اعزام خواهند شد. افراد علاقه‌ مند به ثبت‌ نام در سومین دوره لیگ بازی‌ های رایانه‌ ای ایران، می‌توانند به نشانی evnd.co/oTxyR مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • sameni
    sameni | ۷ شهریور ۱۳۹۶

    سلام بازی کانتر در مراحل مقدماتی بصورت انلاین هست؟

    • MR.SRT
      MR.SRT | ۷ شهریور ۱۳۹۶

      :|

  • New Wolf
    New Wolf | ۷ شهریور ۱۳۹۶

    مهم ترین بازی تیمی دوتا ۲ هستش که اینجا نیست

    • MR.SRT
      MR.SRT | ۷ شهریور ۱۳۹۶

      از کانتر تیمی تر نداریم ?

مطالب پیشنهادی