ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ های سری Flip ایسوس با پردازنده های نسل هشتم Intel به روزرسانی شدند

اوایل امسال و در جریان نمایشگاه کامپیوتکس بود که ایسوس برای نخستین بار از لپ تاپ تبدیل پذیر و سبک وزن ZenBook Flip S رونمایی کرد؛ هرچند که مشخصات سخت افزاری دستگاه در آن زمان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۱

اوایل امسال و در جریان نمایشگاه کامپیوتکس بود که ایسوس برای نخستین بار از لپ تاپ تبدیل پذیر و سبک وزن ZenBook Flip S رونمایی کرد؛ هرچند که مشخصات سخت افزاری دستگاه در آن زمان مشخص نشد. اما حالا که اینتل از نسل هشتم چیپ های Core خود رونمایی کرده، ایسوس فرصت خود را در نمایشگاه IFA مغتنم شمرده و اعلام نموده که لپ تاپ هایش ZenBook Flip با این پردازنده ها عرضه می شوند.

ZenBook Flip S

لپ تاپ Flip S تنها 10.9 میلی متر قطر دارد و وزنش اندکی از یک کیلوگرم بیشتر است؛ در این صورت، لپ تاپ ایسوس تنها اندکی از مک بوک 12 اینچی اپل سنگین تر اما باریک تر است. پردازنده Core i7-8550U اینتل در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و در کنار آن، حافظه 1 ترابایتی SSD نیز در دستگاه جای گرفته است. ایسوس مدعی شده عمر باتری Flip S به 11.5 ساعت می رسد و امکان شارژ آن از طریق پورت USB-C مهیا خواهد بود.

نمایشگر 13.3 اینچی این لپ تاپ، رزولوشن 4K را به نمایش در می آورد و می توان آن را به صورت 360 درجه ای تا کرد و دستگاه را به حالت تبلت تغییر داد؛ درست مانند لپ تاپ های سری Yoga لنوو.علاوه بر این ها، سنسور اثر انگشت نیز روی بدنه دستگاه تعبیه شده و از Windows Hello برای تایید هویت و لاگین در ویندوز 10 پشتیبانی می شود. ZenBook Flip S با قیمت پایه 1099 دلار فروخته می شود.

ZenBook Flip 14 و ZenBook Flip 15

علاوه بر مدل Flip S، ایسوس از دو لپ تاپ دیگر این خانواده نیز در IFA رونمایی کرده است. Flip 14 لپتاپی باریک و 2-در-1 است که ضمن پشتیبانی از چرخش 360 درجه ای نمایشگر، با قلم ایسوس نیز سازگاری دارد. داخل این لپ تاپ تبدیل شونده، پردازنده چهار هسته ای Core i7 جای گرفته و از دیگر مشخصات آن می توان به 16 گیگابایت حافظه رم، پردازشگر گرافیکی MX150 انویدیا و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD اشاره کرد.

نمایشگر 14 اینچی دستگاه حاشیه بسیار کمی دارد و سبب می شود احساس کنید در حال استفاده از نوت بوکی 13 اینچی هستید. ایسوس وعده عمر باتری 13 ساعته بریا Flip 14 داده که قرار است با قیمت 800 یورو فروخته شود.

اما مدل بزرگ تر Flip 15، به نمایشگر 15.6 اینچی مجهز شده و در دو مدل با رزولوشن 4K یا Full HD عرضه می شود. GTX 1050 انویدیا، پردازش نرم افزارهای سنگین را تضمین می کند و ضمناً به لطف تعبیه پورت های USB-C تاندربولت، امکان استفاده از پردازشگرهای گرافیکی خارجی نیز مهیا است. با پردازنده نسل هشتمی Intel Core i7 و سقف 512 گیگابایت حافظه SSD یا 2 ترابایت حافظه HDD، لپ تاپ Flip 15 ایسوس 900 یورو قیمت گذاری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی