ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر Switch 7 را معرفی کرد؛ نخستین لپ تاپ هیبریدی بدون فن جهان با گرافیک اختصاصی

کمپانی ایسر (Acer) امروز در نمایشگاه IFA که در شهر برلین آلمان در حال برگزاریست، از نخستین لپ تاپ هیبریدی جهان با پردازنده گرافیکی اختصاصی رونمایی کرد. این دستگاه که «سوئیچ 7 بلک ادیشن» (Switch ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۵

کمپانی ایسر (Acer) امروز در نمایشگاه IFA که در شهر برلین آلمان در حال برگزاریست، از نخستین لپ تاپ هیبریدی جهان با پردازنده گرافیکی اختصاصی رونمایی کرد.

این دستگاه که «سوئیچ 7 بلک ادیشن» (Switch 7 Black Edition) نام دارد، جدیدترین عضو خانواده سوئیچ این کمپانی محسوب می شود و نمایشگر 13.5 اینچی با رزولوشن 1504×2256 پیکسل را در خود جای داده است.

مغز متفکر این دستگاه، پردازنده های نسل هشتمی اینتل از رده Core i7 است که درون بدنه ای از جنس آلومینیوم برس خورده قرار گرفته است. ایسر توانسته کارت گرافیک قدرتمند انویدیا GeForce MX150 را هم درون این دستگاه جای دهد، با این حال وزن لپ تاپ کمتر از 1.15 کیلوگرم است.

این کارت گرافیکی برای بازی های سنگین مناسب نیست، اما توان پردازشی مورد نیاز برای پردازش تصویر و خلق محتوا را فراهم می سازد، در حالی که مصرف انرژی ناچیزی داشته و حرارت کمی تولید می نماید.

سوئیچ 7 ایسر کمی شبیه به تبلت های سرفس پروی مایکروسافت به نظر می رسد، ضمن اینکه ایسر استند اختصاصی خودش را هم طراحی کرده که تنها با فشار قسمت پایین نمایشگر بیرون می آید.

نمایشگر این دستگاه از قلم های استایلوس وکوم هم پشتیبانی می کند و حسگر اثر انگشت آن هم با پشتیبانی از ویندوز هِلو (Windows Hello) ورود سریع به محیط ویندوز را ممکن می سازد.

این دستگاه از ماه دسامبر سال 2017 با قیمت پایه 1700 دلار وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۸ شهریور ۱۳۹۶

    عالیه ولی حیف وارد نمی شه

  • Nima Mazaheri
    Nima Mazaheri | ۸ شهریور ۱۳۹۶

    بسیار عالی
    ایسر جز بهترین شرکت های تولید کننده لپتاپ هستش و محصولاتش بسیار با کیفیت هستند و در عین حال از نظر قیمت هم بصرفه

مطالب پیشنهادی