ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کامپیوتر آل-این-وان ایسر Aspire S24 کمتر از 6 میلیمتر ضخامت دارد

این روزها کامپیوترهای آل-آین_وان نیاز به کیس ها را در کاربری روزمره (غیر از گیمینگ) از بین برده اند و با طراحی جمع و جور و توانمندی پردازشی قابل قبول، در بسیاری از دفاتر و ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۶

این روزها کامپیوترهای آل-آین_وان نیاز به کیس ها را در کاربری روزمره (غیر از گیمینگ) از بین برده اند و با طراحی جمع و جور و توانمندی پردازشی قابل قبول، در بسیاری از دفاتر و حتی خانه ها به کار گرفته می شوند.

حاشیه های نمایشگر Aspire S24 تنها 2.7 میلیمتر ضخامت دارند

حال شرکت تایوانی ایسر باریک ترین کامپیوتر آل-این-وان بازار تحت عنوان «Aspire S24» را با ضخامت 5.97 میلیمتر در نمایشگاه IFA معرفی کرده که نمایشگر 23.8 اینچی آن، 90 درصد کل پنل را شامل شده و حاشیه های صفحه نمایش در بالا و دو طرف تنها 2.7 میلیمتر ضخامت دارند.

کامپیوتر مورد بحث از نسل هشتم پردازنده های اینتل بهره برده و در صورت تمایل کاربر، امکان استفاده از رم «Optane» نیز در آن وجود دارد.  Aspire S24 همچنین به یک SSD 256GB و هارد 2 ترابایتی مجهز شده، و از سیستم عامل ویندوز 10 برخوردار است.

یکی از ویژگی های جالب محصول جدید ایسر، وجود شارژر وایرلس در قسمت پایه دستگاه بوده که امکان شارژ باتری تلفن هوشمند (در صورت پشتیبانی از شارژ بی سیم) را فراهم می کند. گفتنی است مشخصات فنی Aspire S24 بسته به بازار مقصد اندکی متفاوت بوده و اوایل زمستان با قیمت 999 دلار به بازار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی