ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Alienware از دو مانیتور گیمینگ 34 اینچی با تکنولوژی G-Sync رونمایی کرد

کمپانی Alienware چند سالی است که می خواهد جای پای خود را در بازار تجهیزات جانبی گیمینگ مستحکم کند و برای تحقق این مهم، روز به روز محصولات بیشتری معرفی می نماید. این کمپانی به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۵

کمپانی Alienware چند سالی است که می خواهد جای پای خود را در بازار تجهیزات جانبی گیمینگ مستحکم کند و برای تحقق این مهم، روز به روز محصولات بیشتری معرفی می نماید. این کمپانی به تازگی از دو مانیتور گیمینگ نیز رونمایی کرده که هر دو 34 اینچ بوده و از نسبت ابعاد عریض 21:9 بهره می برند.

دو مانیتور تازه Alienware که با نام های AW3418DW و AW3418HW شناخته می شوند، از تکنولوژی G-Sync انویدیا پشتیبانی می کنند که با همگام سازی نرخ فریم، گیم پلی روان تری از بازی های ویدیویی ارائه می دهد.

با این همه، تمام مشخصات دو مانیتوز یکسان نبوده و مدل نخست، از برخی جهات نسبت به دیگری برتری دارد. AW3418DW با قیمت 1499 دلار، رزولوشن 3440x1440 را به نمایش در می آورد و از نرخ رفرش 120 هرتز و زمان پاسخ 4 میلی ثانیه پشتیبانی می کند. از طرف دیگر، مدل 1199 دلاری AW3418HW رزولوشن پایین تر 2560x1080 را تصویر می کند اما در عوض، قادر به پشتیبانی از نرخ رفرش 160 هرتز است.

مانیتورهایی برای بهترین تجربه بازی های ویدیویی پاییزی

در نهایت گفتنی است که هر دو مانیتور، از LED هایی در پشت بهره می برند که می توان رنگ آنها را در چهار نقطه مختلف شخصی سازی کرد و به میز گیمینگ، رنگ و لعابی زیبا بخشید. Alienware اعلام کرده مدل DW از امروز فروخته می شود اما برای مدل دیگر با رزولوشن پایین تر باید تا پایان سال جاری میلادی منتظر باقی ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Super.Geek
    Super.Geek | ۸ شهریور ۱۳۹۶

    طراحی خوبی داره... کاش عکسای بیشتری منتشر میکردین

  • Android_Programmer
    Android_Programmer | ۸ شهریور ۱۳۹۶

    دل همیشه در هرچیزی گند بزنه صفحه نمایش خوب تولید میکنه مطمئنم این یکی هم استثنا نیست... زیباست

مطالب پیشنهادی