ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان ارتباط بدون واسطه کاربران ایرانی با کارشناسان فنی هوآوی فراهم شد

خدمات پشتیبانی مطلوب برای محصولات الکترونیکی از جمله فاکتورهای مهم در نظر کاربران سرتاسر دنیاست که متاسفانه به خاطر پاره ای مسائل از جمله تحریم های بین المللی، کاربران ایرانی از دریافت تمام و کمال ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۵

خدمات پشتیبانی مطلوب برای محصولات الکترونیکی از جمله فاکتورهای مهم در نظر کاربران سرتاسر دنیاست که متاسفانه به خاطر پاره ای مسائل از جمله تحریم های بین المللی، کاربران ایرانی از دریافت تمام و کمال این خدمات محروم هستند.

حال هوآوی اعلام کرده که امکان ارتباط مستقیم و بدون واسطه مشتریان ایرانی موبایل های تولیدی اش را با کارشناسان فنی خود فراهم نموده.

در همین راستا دفتر هوآوی در ایران بیانیه خبری رسمی را برای دیجیاتو ارسال کرده که در ادامه از نظر خواهید گذراند:

با توجه به اهمیت شرکت هوآوی به خدمات پس از فروش و جلب رضایت کامل مشتریان ایرانی در هنگام بهره گیری از محصولات این شرکت، هم اکنون امکان ارتباط بدون واسطه از طریق گفتگوی آن لاین (چَت) کاربران ایرانی هوآوی با کارشناسان فنی این شرکت به صورت 24 ساعته در تلفن های همراه خودشان فراهم شده است.

هوآوی به عنوان اولین برند در بازار تلفن همراه ایران، چنین سطح خدماتی را برای کاربران خود فراهم آورده است. این راه حل با بالاترین استاندارد فنی و سریع ترین حالت، بهترین راهنمایی ها را در تمامی زمینه های مرتبط با محصولات، خدمات، گارانتی، نمایندگی ها و...  در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد.

امکان گفتگوی آن لاین (چَت) در موبایل هوآوی از طریق نرم افزار HiCare که به صورت پیش فرض در همه آنها نصب شده است، در دسترس کلیه کاربران هوآوی قرار دارد. با بهره گیری از امکان گفتگوی آن لاین (چَت) در این نرم افزار، به صورت 24 ساعته، کاربران حتی در ایام تعطیل می توانند با کارشناسان هوآوی به صورت مستقیم و آن لاین به هر دو زبان فارسی و انگلیسی گفتگو داشته باشند.

حمید شاهرخ نیا مدیر ارشد بخش خدمات پس از فروش هوآوی در این ارتباط گفت: "ما در هوآوی علاوه بر مرکز تماس تلفنی، تسهیلات جدیدی برای چَت آن لاین با کاربرانمان در نظر گرفته ایم تا آنها بتوانند به صورت بدون واسطه به خدمات مورد نیاز محصولات خود دسترسی داشته باشند. همچنین در این سامانه علاوه بر خدمات و تعمیرات، کارشناسان ما پاسخ گوی هرگونه سوال در ارتباط محصولات هوآوی قبل از خرید، در حین خرید و پس از خرید خواهند بود."

نکته قابل توجه این است که این پشتیبانی از سمت هوآوی محدود به خریداران محصولات این شرکت نمی باشد و تنها از طریق یک مرورگر و استفاده از لینک https://goo.gl/8zspMf می توانید از خدمات هوآی بهره مند شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • علی رضا
    علی رضا | ۲۵ شهریور ۱۴۰۰

    سلام من چرا گوشیم وقتی میشه 90 درصد از اون به بعد هر یک ساعت 1 درصد شارژ میشه

  • nhpp
    nhpp | ۴ خرداد ۱۳۹۹

    باسلام.من چندتا پیام ومشکل را مطرح کردم ولی هیچ جوابی داده نشد.اول اینکه من درتبریزنتوانستم زبان گوشی نوا۳eرابه فارسی تبدیل کنم وچندجارفتم وآنهابعدازسعی وتلاش گفتندنشد.دوم اینکه درتبریزنه گلس نه کاور ونه قاب پشتی گوشیم که شکسته رانتوانستم پیداکنم وهرجارفتم گفتندنیست.رانمایی میفرمایید؟؟؟؟؟!!!!تشکر.

  • nhpp
    nhpp | ۳ خرداد ۱۳۹۹

    باسلام.درتبریزبرای گوشی هواوی پی بیست لایت نه گلس ونه کاور ،قاب پیدانکردم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی