ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی خانواده لوازم خانگی لوکس خود را با یک ماشین ظرفشویی و یک فر تازه تکمیل کرد

محصولات جدید ال جی، شاید مثل ماشین لباسشویی ای که می تواند به صورت همزمان دو دسته البسه را بشوید یا یخچالی که با ضربه زدن به بدنه آن قادر به مشاهده محتویات داخلش هستید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۲۹

محصولات جدید ال جی، شاید مثل ماشین لباسشویی ای که می تواند به صورت همزمان دو دسته البسه را بشوید یا یخچالی که با ضربه زدن به بدنه آن قادر به مشاهده محتویات داخلش هستید هیجان انگیز نباشند، اما این کمپانی از از لوازم آشپزخانه تازه و هوشمندی رونمایی کرده که نه تنها طراحی بسیار جذابی دارند، بلکه می توانند زندگی شما را راحت تر کنند.

این لوازم آشپزخانه تازه، یک ماشین ظرفشویی و یک فر در خانواده محصولات Signature ال جی هستند و به لیست لوازم خانگی لوکس کمپانی کره ای می پیوندند. پیش از این، در نمایشگاه CES 2016 شاهد ماشین لباسشویی دوکاره ای که قادر به خشک کردن لباس ها نیز هست، تلویزیونی OLED و تصفیه کننده هوا نیز بوده ایم که همگی از اعضای خانواده Signature به حساب می آیند.

اعضای جدید خانواده LG Signature، مجموعاً 5100 دلار برایتان آب می خورند

LG Signature Tob Control Dishwasher، از قابلیتی به نام QuadWash بهره می برد که در واقع به چهار بازوی داخلی آن برای اسپری آب اشاره دارد. به لطف این قابلیت، ظروف بهتر و سریع تر از قبل شسته می شوند و البته برای دستیابی به این ماشین ظرفشویی، باید مبلغ بسیار بالای 1700 دلار را بپردازید.

از طرف دیگر، فر LG Signature Double Oven در سه مدل به دست مشتریان می رسد: مدلی الکتریکی با قیمت 3400 دلار، مدلی گازی به قیمت 3500 دلار و مدلی دوگانه با قیمت 3600 دلار. ضمناً قابلیت ProBake Convertion این فر نیز امکان پخش حرارت به صورت دلخواه را مهیا می کند. در نهایت گفتنی است که این دو محصول تازه، با اپلیکیشن SmartThinQ نیز سازگاری دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ERUnique70
    ERUnique70 | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷

    لوازم خانگی الکترولوکس همان AEG هستش . داخل سایت مقاله ای منتشر شده که الکترولوکس را در میان 5 برند برتر دنیا قرار داده است و در کل برند خیلی خوبی هست .

مطالب پیشنهادی