ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر از ماوس گیمینگ Predator Cestus 500 با امکان تنظیم مقاومت کلیک رونمایی کرد

کمپانی ایسر در جریان نمایشگاه IFA 2017 از ماوس گیمینگ جدیدی به نام Predator Cestus 500 رونمایی کرده که قطعاً گزینه ای ایده آل برای گیمرهای حرفه ای به حساب می آید. مهم ترین ویژگی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

کمپانی ایسر در جریان نمایشگاه IFA 2017 از ماوس گیمینگ جدیدی به نام Predator Cestus 500 رونمایی کرده که قطعاً گزینه ای ایده آل برای گیمرهای حرفه ای به حساب می آید. مهم ترین ویژگی های این ماوس گیمینگ، امکان تغییر حالت مقاومت در برابر کلیک است که بسته به بازی های ویدیویی مختلف، امکان شخصی آن وجود دارد.

ایسر می گوید افرادی که به تجربه بازی های اول شخص شوتر می پردازند، ترجیح می دهند کلیک به شکلی سبک تر صورت گیرد اما در عوض افرادی که به پای بازی های استراتژیک همزمان می نشینند، مقاومت بیشتر ماوس در برابر کلیک را ترجیح می دهند؛ هرچند که معمولاً دقیقاً برعکس این موضوع شنیده می شود.

گفتنی است که گرچه این قابلیت می تواند برای برخی از گیمرها جالب باشد، اما این نخستین باری نیست که با چنین تکنولوژی ای مواجه می شویم و ماوس Mamba ریزر نیز قبلاً 14 حالت مقاومت در برابر کلیک از خود نشان می داد.

با این همه، ماوس گیمینگ ایسر تنها 79.99 دلار قیمت دارد که در برابر ماوس 149.99 دلاری ایسر، بسیار مقرون به صرفه تر به نظر می رسد؛ هرچند که Mamba، وایرلس نیز هست. Predator Cestus 500 هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما قرار است در ماه نوامبر روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی