ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر از محصولات جدید خانواده گیمینگ Predator رونمایی کرد

کمپانی ایسر امروز در نمایشگاه IFA برلین محصولات تازه ای از خانواده «Predator» خود را معرفی کرد که شامل کامپیوتر (کیس)، مونیتور و یک هدست جدید می شوند که در ادامه به آنها می پردازیم: ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۳

کمپانی ایسر امروز در نمایشگاه IFA برلین محصولات تازه ای از خانواده «Predator» خود را معرفی کرد که شامل کامپیوتر (کیس)، مونیتور و یک هدست جدید می شوند که در ادامه به آنها می پردازیم:

کامپیوتر Predator Orion 9000

Orion 9000 به چیپست 18 هسته ای اینتل Core i9 مجهز شده است

با کامپیوتر اوریون 9000 شروع می کنیم که از سخت افزار فوق العاده قدرتمندی بهره مند بوده و با یک چیپست 18 هسته ای اینتل «Core i9 Extreme Edition» و چهار کارت گرافیک «AMD RX Vega» یا دو کارت گرافیک «NVIDIA GeForce GTX 1080Ti»، به راحتی تمام بازی های موجود را با فرم ریت بالا اجرا کرده و به گفته کمپانی، توانایی اجرای بازی ها با رزولوشن 8K را نیز خواهد داشت.

چنین سیستم قدرتمندی با پشتیبانی از واقعیت مجازی، نیازمند سیستم خنک کننده کارآمدی بوده و ایسر نیز بدین منظور، از خنک کننده مایع «IceTunnel 2.0» بهره برده است.

جالب اینجاست که شرکت سازنده به فکر ارتقای محصول در آینده نیز بوده و دو اسلات «M.2» و چهار پورت «PCIe x16» را برای اوریون 9000 در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که کامپیوتر مورد بحث اواخر پاییز با قیمت 1999 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

نمایشگر Predator X35

کامپیوتر قدرتمندی که در بالا معرفی شد، نیازمند لوازم جانبی مناسب و با کیفیتی بوده که مسلماً مانیتور، مهمترین آنهاست. از همین رو ایسر نمایشگر جدید X35 را نیز معرفی کرده که با رزولوشن WQHD (1440 در 3440)، پاسخگویی 4ms و نرخ بازسازی تصویر 200 هرتز، سخت افزار موجود را به چالش می کشد.

نمایشگر مورد بحث از فناوری «NVIDIA G-Sync» و هشت تنظیم پیش فرض (سه مورد مخصوص گیمینگ) نیز بهره مند بوده و در سه ماهه اول سال 2018 با قیمتی که هنوز مشخص نیست روانه بازار می شود.

هدست Predator Galea 500

یکی از مهمترین عناصر در ارائه تجربه گیمینگ مناسب، کیفیت صدا و جزئیات اصوات درون محیط بازی بوده که به لطف فناوری صدای سه بعدی «TrueHarmony» ایسر در هدست Galea 500 فراهم شده است.

دیافراگم بلندگوی هدست مورد بحث از الیاف بیوسلولز ساخته شده که به گفته ایسر، طیف های صوتی متفاوت را به بهترین نحو پخش خواهد کرد. ابزار مذکور همچنین از سه حالت «EQ music» ،«Movie» و «Sport» برخوردار بوده و پاییز امسال با پرداخت 300 دلار قابل خریداری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • ashkan
    ashkan | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    @agha چطور حساب کردی که بهتر از این میتونی جمع کنی با این قیمت؟؟ فقط اگه بخوای قیمت کارت گرافیکشو حساب کنی هشت میلیون میشه تازه این کمترین قیمتشه و ممکنه تا نه میلیون هم برسه حالا دیگه قیمت پردازنده رو حساب نمیکنم که قیمتش سر به فلک میکشه.اونوقت کل این کیس هفت و نیم میلیونه.البته اگه بیاد ایران گرون تر میشه ولی باز هم به صرفه تره

    • Reza
      Reza | ۹ شهریور ۱۳۹۶

      اما وضوح تصویر بیتشری نسبت به ps4 و xbox one خواهد داشت... ولی مقدار پولش بالاست... اما تو کشور های خارجی با قیمت کمتر به فروش میرسه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی