ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس سه مدل لپ تاپ جدید معرفی کرد

اگر به دنبال یک لپ تاپ سبک می گردید ولی به بازی های ویدیویی و ادیت ویدیو علاقه دارید، مدل های ZenBook Flip و ViviBook شرکت ایسوس احتمالا برای شما ساخته شده اند. چند ماه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۳۸

اگر به دنبال یک لپ تاپ سبک می گردید ولی به بازی های ویدیویی و ادیت ویدیو علاقه دارید، مدل های ZenBook Flip و ViviBook شرکت ایسوس احتمالا برای شما ساخته شده اند.

چند ماه پیش، ایسوس باریک ترین هیبریدی دنیا یعنی ZenBook Flip S را معرفی کرد و حالا ZenBook Flip 14 باریک ترین لپ تاپ هیبریدی دنیا با کارت گرافیک مجزا است. با 13.9 میلی متر ضخامت و 1.4 کیلوگرم وزن، این لپ تاپ درون خود یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX150 (مدل موبایل GeForce GT1030) را جای داده.

اگرچه این لپ تاپ برای بازی های ویدیویی سبک مناسب است اما کارهای سنگین تر که نیازمند پردازنده قوی هستند را بدون هیچ مشکلی انجام می دهد. این دستگاه به یک پردازنده 4 هسته ای Core i7 نسل هشتم، 16 گیگابایت رم و اس اس دی 512 گیگابایت مجهز شده و تصویر خود را روی نمایشگر 14 اینچ نانو اج تمام اچ دی به نمایش می گذارد. همچنین عمر باتری 13 ساعته و سنسور اثر انگشت از دیگر قابلیت های آن هستند.

Zenbook Flip 15 نیز رویه مشابهی در پی گرفته است. ایسوس آن را «قوی ترین ذن بوک فلیپ تمام دوران» می خواند. به لطف کارت گرافیک NVIDIA GTC 1050، پردازنده نسل هشتمی Core-i7، نمایشگر 4K، اس اس دی 512 گیگابایت و هارد داخلی 2 ترابایتی، چنین ادعایی کاملا به جا است. این دستگاه به یو اس بی مدل سی، تاندربولت 3، اسپیکرهای هارون کاردون و قلم نیز مجهز است که آن را برای طراحان تبدیل به گزینه ای ایده آل می کند.

ایسوس یک لپ تاپ دیگر با نام VivoBook S14 نیز برای کسانی که دنبال دیوایس سبک و قدرتمند می گردند ساخته است. سخت افزار آن شبیه به ZenBook Flip 14 است ولی 1.3 کیلوگرم وزن دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی