ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس چند مادربرد جدید مخصوص گیمینگ را به IFA آورده است

باید بگوییم که ایسوس امسال در عرصه گیمینگ با دستی بسیار پر پای به عرصه IFA گذاشته است. مجموعه سخت افزارهای جدید سری ROG این شرکت تا امروز شامل چند لپ تاپ و رایانه رومیزی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۱:۵۷

باید بگوییم که ایسوس امسال در عرصه گیمینگ با دستی بسیار پر پای به عرصه IFA گذاشته است. مجموعه سخت افزارهای جدید سری ROG این شرکت تا امروز شامل چند لپ تاپ و رایانه رومیزی بود. حال در این مطلب شما را با مادربردهای تازه ایسوس مخصوص انجام بازی آشنا می کنیم.

محصول اول «ROG Rampage VI Extreme» نام دارد که بر اساس پلتفرم X299 اینتل توسعه یافته و طبق ادعای سازنده از مشخصات سخت افزار تراز اولی برخوردار است. از جمله این موارد می توان به سیستم خنک کننده هوشمند و پشتیبانی از چیپست های جدید سری X399 رایزن شرکت AMD اشاره کرد. ضمن این که ایسوس قابلیت های پیشرفته ای را برای اورکلاکینگ در این مادر برد در نظر گرفته است.

محصول بعدی «ROG Strix X399-E» نام دارد. عضوی جدید از خانواده مادربردهای X399 که می تواند میزبان سه کارت گرافیک dual-width باشد و سه درگاه برای اتصال حافظه های SSD از نوع NVMe  دارد.

از دیگر قابلیت های X399-E می توان به سامانه خنک کننده هوشمند، اورکلاکینگ آسان، امکانات اتصالی پیشرفته و نورپردازی جذاب در داخل کیس اشاره کرد.

مادر برد «ROG Strix X299-E» از لحاظ مشخصات فنی شباهت زیادی با X399-E خواهد داشت، اما از لحاظ تعداد درگاه ها در رتبه دوم قرار می گیرد. با این وجود پشتیبانی از فناوری صوتی SupremeFX و تکنولوژی Aura Sync از ویژگی های آن به حساب می آید.

لازم به ذکر است که این سه مادر برد توسط تیم های مستقلی که تحت نظارت ایسوس کار می کنند طراحی شده است. مدل ROG Zenith Extreme و ROG Strix X399-E توسط تیم آلمانی «Caseking» طراحی شده اند و مدل ROG Strix X299-E نیز حاصل کار گروه «Scan Computers» از انگلستان است. هنوز قیمت و تاریخ عرضه این سه مادر برد جدید اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • agha
    agha | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    عملا به درد من نمیخوره که اینجا میخواد دوتا گرافیک اس ال ای یا کراسفایر کنه

  • Mohammad
    Mohammad | ۸ شهریور ۱۳۹۶

    باور کنین اینا فضایی ساختن???

مطالب پیشنهادی