ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با کروم بوک 15 اینچی جدید ایسر آشنا شوید

بزرگ ترین کروم بوک ایسر قرار است باز طراحی شود و مدل جدیدی جایگزین مدل قدیمی آن شود. برخلاف گذشته، بدنه دستگاه از آلومینیوم ساخته شده و نه پلاستیک و به جای 9 ساعت، حالا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

بزرگ ترین کروم بوک ایسر قرار است باز طراحی شود و مدل جدیدی جایگزین مدل قدیمی آن شود. برخلاف گذشته، بدنه دستگاه از آلومینیوم ساخته شده و نه پلاستیک و به جای 9 ساعت، حالا کروم بوک جدید 12 ساعت عمر باتری دارد.

با این حال، برای این قابلیت های جدید قرار است 100 دلار اضافه بپردازید. در حالی که مدل قدیمی قیمت آغازین 299 دلاری داشت، حالا باید 399 دلار بابت کروم بوک آلومینیومی بپردازید.

گویا این بار هم ایسر دست خریداران را باز گذاشته تا انتخاب های متعددی داشته باشند. کروم بوک 15 با دو مدل پردازنده (سلرون دو هسته ای یا پنتیوم چهار هسته ای)، حافظه داخلی (32 یا 64 گیگابایت) و رم (4 یا 8 گیگابایت) عرضه می شود.

این لپ تاپ نمایشگر 15.6 اینچی تمام اچ دی دارد. اما مدل امسال نسبت به سال قبل هم باریک تر و هم سبک تر شده است. مدل امسال 1.87 سانتی متر است ولی مدل سال پیش 2.41 سانتی متر ضخامت داشت. وزن دستگاه نیز از 2.19 به 1.71 کیلوگرم رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی