ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی فیت
تکنولوژی

سامسونگ از Gear Fit 2 Pro و Gear Sport رونمایی کرد

سامسونگ در نمایشگاه IFA 2017 با دو پوشیدنی جدید آمده: Gear Fit 2 Pro و Gear Sport که هر دو برای علاقه مندان به ورزش توسعه یافته است. این دو ساعت هوشمند هر کدام با ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۱:۰۱

سامسونگ در نمایشگاه IFA 2017 با دو پوشیدنی جدید آمده: Gear Fit 2 Pro و Gear Sport که هر دو برای علاقه مندان به ورزش توسعه یافته است. این دو ساعت هوشمند هر کدام با یک سری قابلیت های ویژه ارائه می شوند و هر دو به GPS مجهز شده اند.

Gear Fit 2 و Gear Sport هر دو سخت افزار مشابهی را در درون خود دارند. میزان مقاومت در برابر آب به 5 اتمسفر رسیده و کاربر می تواند تا عمق 50 متری استخر یا دریا و اقیانوس با آن شنا کند و اتفاقی برای آن رخ ندهد. سنسور ضربان قلب و تشخیص خودکار فعالیت برای آن در نظر گرفته شده تا مشخص شود که مشغول راه رفتن هستید، یا می دوید و شاید حتی دوچرخه سواری می کنید. این سنسور حتی فعالیت های داینامیک مثل ورزش بسکتبال و یا رقصیدن را هم می تواند تشخیص دهد.

Gear Fit 2 Pro یک نمایشگر Super AMOLED خمیده 1.5 اینچی با محافظ گوریلا گلس 3 دارد که می تواند رزولوشن 432 در 216 را به نمایش بگذارد. درون دستگاه یک پردازنده دو هسته ای با سرعت پردازش 1.0 گیگاهرتز قرار گرفته که 512 مگابایت رم آن را همراهی می کند. 4 گیگابایت حافظه داخلی، بلوتوث 4.2، وای فای b/g/n و GPS/GLONASS/Beidou نیز همخوانی کاملی با سیستم عامل تایزن دارند.

سنسورهای دستگاه شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، قدم شمار و سنسور ضربان قلب می شود. سامسونگ اما نگفته که باتری 200 میلی آمپری این ساعت تا چه مدت می تواند آن را روشن نگه دارد.

Gear Sport اما یک ساعت با نمایشگر Super AMOLED مدور 1.2 اینچی است که مثل Fit2 گوریلا گلس 3 از آن حفاظت می کند و رزولوشن 360 در 360 را به نمایش می گذارد. این ساعت هم یک پردازنده دو هسته ای با سرعت پردازش 1.0 گیگاهرتز دارد که تایزن را اجرا می کند. 768 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی دارد و همه مشخصات مربوط به بلوتوث، وای فای و جی پی اس آن مشابه Fit2 است که بالاتر ذکر شد با این تفاوت که Gear Sport به NFC هم مجهز است.

با استفاده از فناوری NFC، کاربران می توانند از قابلیت Samsung Pay نیز در حین خرید استفاده کنند. باتری آن 300 میلی آمپری است و به صورت وایرلس شارژ می شود. از طریق Samsung Connect می توان Gear Sport را به دیوایس های اینترنت اشیاء نیز وصل کرد.

جدا از قابلیت های مرسوم یک ساعت یا دستبند سلامتی برای کنترل فعالیت های بدنی و ورزشی، این دو ساعت از یک سری امتیاز ویژه نیز برخوردارند که به لطف همکاری با شرکت های دیگر فراهم آمده است. برای مثال، می توان از UA Record شرکت Under Armour به همراه MapMyRun ،MyFitnessPal و Endomondo استفاده کرد.

Gear Fit 2 Pro در دو رنگ مشکی و قرمز با قیمت 199 دلار و از دو هفته دیگر به فروش می رسد. اگر این دستگاه را از فردا پیش خرید کنید، سامسونگ به شما هدفون وایرلس U Flex نیز هدیه می دهد.

اما Gear Sport قرار است پاییز امسال برای فروش در دسترس عموم قرار بگیرد. هنوز قیمت آن مشخص نیست ولی رنگ های مشکی و آبی تایید شده اند. در ادامه تصاویر بیشتری را مشاهده می کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    تایزن بدرد نمیخوره

مطالب پیشنهادی