ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ مدل مدل ارتقاء یافته ایرباد Gear IconX را با پشتیبانی از دستیار بیکسبی معرفی کرد

ساعت های هوشمند Gear Fit 2 Pro و Gear Sport تنها محصولاتی نیستند که در جریان کنفرانس IFA سامسونگ معرفی می شوند. این کمپانی امروز از نسخه ارتقایافته ایرباد وایرلس Gear IconX رونمایی کرد که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۰:۵۲

ساعت های هوشمند Gear Fit 2 Pro و Gear Sport تنها محصولاتی نیستند که در جریان کنفرانس IFA سامسونگ معرفی می شوند. این کمپانی امروز از نسخه ارتقایافته ایرباد وایرلس Gear IconX رونمایی کرد که عمر باتری بهتری (برابر با 5 ساعت پخش موسیقی) داشته و از دستیار دیجیتالی بیکسبی پشتیبانی می کند.

بنابراین از این پس می توانید از صدایتان برای کنترل موسیقی یا موبایل همگام سازی شده استفاده کنید و تمام این فرآیند، به سادگی هرچه تمام تر و با فشردن بخش کناری ایرباد IconX انجام می شود. ضمناً از آن جایی که دوندگان ممکن است به این ایرباد و دستیار دیجیتالی علاقه مند باشند، سامسونگ حالتی به نام «مربی دوندگی» به آن اضافه کرده که به صورت همزمان، آخرین اطلاعات از وضعیت ورزش را در اختیارتان می گذارد.

از منظر ارگونومیک بودن، مدل جدید ایرباد سامسونگ اندکی از مدل پیشین سبک تر بوده و به گونه ای طراحی شده که بهتر در گوش قرار گیرد؛ و مهم تر از هر چیز، هنگام قرار دادن آن در گوش تان احساس راحتی می کنید.

سامسونگ اعلام نکرده که مدل بهبودیافته ایربادهای Gear IconX چه زمانی روانه بازار می شوند، اما می دانیم که در سه رنگ مشکی، خاکستری و صورتی به دست مشتریان خواهد رسید. درباره قیمت گذاری هم سخنی به میان نیامده اما با توجه به قیمت 200 دلاری مدل پیشین، احتمالاً باید منتظر قیمتی با همین حدود باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی