ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پهپاد تجاری H520 از Yuneec
تکنولوژی

نخستین پهپاد تجاری Yuneec برای تصویربرداری و نجات آماده ورود به بازار شد

شاید کمپانی Yuneec از لحاظ شهرت و محبوبیت در حد و اندازه های برندی چون DJI نباشد، اما پهپادهای کوچک و سلفی این شرکت مشتریان خاص خود را در بازار دارند. حال در یک قدم رو ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۹

شاید کمپانی Yuneec از لحاظ شهرت و محبوبیت در حد و اندازه های برندی چون DJI نباشد، اما پهپادهای کوچک و سلفی این شرکت مشتریان خاص خود را در بازار دارند. حال در یک قدم رو به جلو این کمپانی اقدام به تولید محصولی بزرگتر در کلاسی کاملاً متفاوت کرده است.

پهپاد H520 جدید با جثه بزرگ و شش پره چرخنده اش به عنوان یک پهپاد با مقاصد تجاری و حتی امداد و نجات طبقه بندی می شود. با این پرنده مکانیکی می توان به تصویربرداری حرفه ای و تبلیغاتی، کمک به عملیات نجات و انجام تحقیقات علمی پرداخت. به خصوص که پهپاد مذکور به همراه ابزار فرود جمع شونده، نرم افزار برنامه ریزی ماموریت حرفه ای و طیف متنوعی از دوربین ها عرضه می شود.

کیت دوربین های مورد اشاره شامل این موارد خواهد بود: یک مدل معمولی با سنسور ۲۰ مگاپیکسلی به ابعاد ۱ اینچ ساخت سونی. دوم ماژولی 1/2.3 اینچ از نوع CMOS با میدان دید وسیع که عکاسی صنعتی از آسمان را به سطحی بالاتر ارتقا می دهد. مورد سوم نیز یک دوربین حرارتی با لنز دوگانه است که می تواند به صورت همزمان ویدیوهای معمولی و مادون قرمز را به ثبت برساند.

پهپاد H520 به همراه یک هدایتگر مبتنی بر اندروید کاملاً حرفه به دست مشتریان خواهد رسید. کنترلر مذکور مجهز به یک نمایشگر ۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p است که می تواند ویدیوها را به صورت زنده دریافت و به نمایش بگذارد. ضمن این که از طریق درگاه HDMI امکان اشتراک گذاری تصویر با سایر نمایشگر های خارجی را نیز دارد.

به طور قطع رونمایی از این پهپاد تجاری اعلام جنگ Yuneec بر علیه قلمرو DJI خواهد بود. محصول مورد بحث از همین حالا و با بازه قیمتی ۱۹۹۹ تا ۴۶۹۹ دلار (بسته به کیت دوربین و برخی امکانات جانبی دیگر) قابل پیش خرید است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی