ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوت بوک باریک Acer Swift 5 با وزن کمتر از یک کیلوگرم معرفی شد

کمپانی ایسر امروز از لپ تاپ جدید Swift 5 رونمایی کرد که برای کاربران ساخته شده که حمل پذیری را به پرفورمنس ترجیح می دهند. Swift 5 به لطف استفاده از قطعات آلیاژ منیزیم و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

کمپانی ایسر امروز از لپ تاپ جدید Swift 5 رونمایی کرد که برای کاربران ساخته شده که حمل پذیری را به پرفورمنس ترجیح می دهند. Swift 5 به لطف استفاده از قطعات آلیاژ منیزیم و لیتیومی برای بدنه بالایی و زیرین، وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارد و این آلیاژ سبب می شود تا استحکام دستگاه نیز افزایش یابد.

پردازنده نسل هشتم Intel Core، در نقش قلب تپنده Swift 5 ظاهر می شود و از دیگر مشخصات دستگاه می توان به نمایشگر لمسی IPS با رزولوشن HD و عمر باتری 8 ساعته اشاره کرد. ضمناً تکنولوژی TrueHarmony ایسر نیز در کنار تکنولوژی Dulby Audio Premium دستیابی به تجربه صوتی بسیار عالی را تضمین می کند.

گذشته از این ها، Swift 5 به همراه ویندوز 10 به دست مشتریان می رسد و با دریافت استاندارد Skype for Business، دستگاهی عالی برای برقراری ارتباطات ویدیویی و استفاده از قابلیت های دستیار صوتی کورتانا به حساب می آید.

لپ تاپ Swift 5 ایسر قرار است با قیمت پایه 999 دلار و در ماه دسامبر روانه بازار ایالات متحده شود و سپس راه خود را به بازار دیگر نقاط باز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Super.Geek
    Super.Geek | ۸ شهریور ۱۳۹۶

    رزولوشن HD????? همه چی عالیه بجز این قسمت. در سال 2017 دیگه نباید این رزولوشن اصلا وجود داشته باشه... امیدوارم اشتباه باشه.

    • iMehrdad
      iMehrdad | ۸ شهریور ۱۳۹۶

      جمله ای که منبع استفاده کرده:
      multi-touch Full HD IPS touchscreen
      ?

مطالب پیشنهادی