ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی دل از تبلت مقاوم Latitude 7212 Rugged Extreme رونمایی کرد

کمپانی دل امروز از مدل جدید تبلت Latitude 12 Rugged رونمایی کرد که همانطور که از نامش پیداست، مقاومت بالایی در برابر ضربه از خود نشان می دهد. این تبلت تازه، وزن زیادی داشته، از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۵۶

کمپانی دل امروز از مدل جدید تبلت Latitude 12 Rugged رونمایی کرد که همانطور که از نامش پیداست، مقاومت بالایی در برابر ضربه از خود نشان می دهد. این تبلت تازه، وزن زیادی داشته، از منظر طراحی بسیار زمخت است و البته هنوز ویندوز 7 مایکروسافت را به اجرا در می آورد.

تبلت تازه دل، با نام Latitude 7212 Rugged Extreme شناخته می شود و به نمایشگر 11.6 اینچی 1080p مجهز شده است. مدل های مختلف این تبلت، پردازنده نسل ششم یا هفتم اینتل را در خود جای می دهند، به 8 الی 16 گیگابایت حافظه رم مجهز شده اند و از 128 گیگابایت الی 1 ترابایت حافظه داخلی بهره می برند.

از آن جایی که این تبلت برای محیط های کاری (مانند ساختمان های نیمه کاره) در نظر گرفته شده، کماکان ویندوز 7 را به اجرا در می آورد. البته گفتنی است که Latitude 7212 در واقع به صورت پیش فرض به ویندوز 10 مجهز است که بعداً به ویندوز 7 دانگرید شده، بنابراین کاربران می توانند در صورت نیاز، دستگاه خود را آپگرید کنند. علاوه بر این امکان سفارش دستگاه با ویندوز 10 و به صورت دانگرید نشده نیز مهیا است.

اگرچه Latitude 7212 جثه بسیار بزرگی دارد، اما باز هم بهبودهای زیادی نسبت به مدل پیشین خود داشته است. در سبک ترین حالت (یعنی وقتی که تنها یک باتری در آن قرار گرفته)، وزن دستگاه به 1.27 کیلوگرم می رسد که تقریباً با مک بوک ایر برابری می کند. و این در حالی است که مدل قبلی، وزنی برابر با 1.61 کیلوگرم داشت و با بهبودی قابل توجه طرف هستیم؛ خصوصاً با در نظرگیری این موضوع که از نظر ابعاد کلی، تفاوتی میان Latitude 12 و Latitude 7212 وجود ندارد.

در نهایت گفتنی است که تبلت تازه از راه رسیده دل، با قیمت 1899 دلار فروخته می شود و دل چندین محصول جانبی مانند داک، کاور کیبورد، شارژر باتری و ماژول های دیگری نیز برای Latitude 7212 Rugged Extreme در نظر گرفته که همگی مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MojtabaHere
    MojtabaHere | ۸ شهریور ۱۳۹۶

    فک نکن ویندوز ۷ روی صفحات لمسی جالب بشه ?

مطالب پیشنهادی