ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Diesel از نخستین ساعت هوشمند اندرویدی خود رونمایی کرد

کمپانی Diesel اخیراً از مجموعه ساعت هوشمند جدیدی رونمایی کرده که به خانواده محصولات Diesel On Full Guard می پیوندد. کمپانی مورد اشاره می گوید تمام مدل های این ساعت هوشمند جدید، 325 دلار قیمت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

کمپانی Diesel اخیراً از مجموعه ساعت هوشمند جدیدی رونمایی کرده که به خانواده محصولات Diesel On Full Guard می پیوندد. کمپانی مورد اشاره می گوید تمام مدل های این ساعت هوشمند جدید، 325 دلار قیمت دارند و در 5 طراحی مختلف با 8 بند مختلف به دست مشتریان می رسند.

در کنار ساعت هوشمند جدید، Diesel از اپلیکیشن پوشیدنی Diesel T-ON-I نیز رونمایی کرده که مثل سایر اپ های مشابه، نوتیفیکیشن ها را با موبایل های اندرویدی یا مبتنی بر iOS همگام سازی کرده و و اطلاعاتی نظیر آب و هوا و دیگر اطلاعات مهم را روی پوشیدنی کاربر به نمایش در می آورد.

تمام مدل های ساعت هوشمند جدید دیزل، به صورت پیش فرض اندروید ویر 2.0 را به اجرا در می آورند و به چیپست اسنپدراگون ویر 2100 کوالکام مجهز شده اند. گفتنی است که ساعت های این خانواده، با اندروید و iOS سازگار هستند اما به علت استفاده از اندروید ویر 2.0، می توانند به صورت مستقل نیز عمل کنند.

در نهایت گفتنی است که پوشیدنی های تازه معرفی شده دیزل، کماکان تاریخ عرضه معینی ندارند اما بنابر لیست خرده فروشی ها، باید در اواخر ماه سپتامبر منتظر عرضه آنها بود. دیزل قصد دارد در نمایشگاه IFA امسال، این ساعت های جدید را به نمایش درآورده و جزییات بیشتری درباره آنها منتشر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohpf1996
    mohpf1996 | ۸ شهریور ۱۳۹۶

    به عنوان یه فردی که تجربه داشتن گجت های پوشیدنی رو داشته . بهتون توصیه میکنم تا زمانیکه باطریشون یه تحول اساسی نداشته ، بیخودی واسشون هزینه نکنید !

مطالب پیشنهادی