ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سنسور ضربان قلب اپتیکال
تکنولوژی

کمپانی Polar از سنسور جدید ضربان قلب نوری خود رونمایی کرد

کمپانی Polar به عنوان یکی از نام های آشنا در صنعت تولید پوشیدنی های هوشمند به تازگی از سنسور سنجش ضربان قلب جدید خود که با فناوری نوری (optical) کار می کند رونمایی کرد. OH1 علاوه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۲:۲۷

کمپانی Polar به عنوان یکی از نام های آشنا در صنعت تولید پوشیدنی های هوشمند به تازگی از سنسور سنجش ضربان قلب جدید خود که با فناوری نوری (optical) کار می کند رونمایی کرد. OH1 علاوه بر دقت بیشتر، از لحاظ ابعاد نیز نسبت به نمونه های قبلی کوچک تر است.

این دستبند با هر بار شارژ تا 200 ساعت کار خواهد کرد

این محصول به جای آن که روی قلب کاربر بسته شود، به صورت یک مچبند روی دست بسته خواهد شد. ضمن این که می توان آن را هم در روی مچ یا بازو و هم در زیر آن بست. باتری آن نیز می تواند تا 200 ساعت سنجش ضربان را پشتیبانی کرده و اطلاعات را به اپلیکیشن اختصاصی Polar app روی موبایل کاربر ارسال نماید.

OH1 تا عمق 30 متری زیر آب می تواند به خوبی کار کند. بنابراین امکان استفاده از آن حین تمام فعالیت های ورزشی از جمله ورزش های آبی وجود دارد. در صورت داشتن یک ابزار بلوتوث و اپلیکیشن اختصاصی Polar Beat روی موبایل هوشمند، امکان رصد لحظه ای ضربان قلب در حین انجام فعالیت های مختلف نیز وجود خواهد داشت.

نکته مثبت دیگر  Polar OH1 آن است که امکان اتصال به سایر اپلیکیشن های ردیابی سلامت را نیز دارا است، بنابراین می توانید از اطلاعات آن در پلتفرم های google health و Healthcare اپل هم استفاده نمود.

این سنسور ضربان قلب جدید 79 دلار قیمت خواهد داشت و از همین حالا از طریق وبسایت Polar قابل سفارش است. سازنده وعده داده که از میانه های ماه سپتامبر عرضه دستبند OH1 را آغاز نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی
    علی | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    هنوز دیدگاهی برای این مطلب به ثبت نرسیده. اولین نظر را شما قرار دهید.

مطالب پیشنهادی