ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل خبر از عرضه سه اسپیکر هوشمند شخص ثالث به همراه دستیار دیجیتالی خود می دهد

در ماه مه گذشته، گوگل خبر از عرضه کیت توسعه دهندگانی داد که باعث می شد هرکسی بتواند اسپیکری هوشمند به همراه دستیار دیجیتالی Assistant بسازد. حالا با از راه رسیدن نمایشگاه IFA، به صورت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۸

در ماه مه گذشته، گوگل خبر از عرضه کیت توسعه دهندگانی داد که باعث می شد هرکسی بتواند اسپیکری هوشمند به همراه دستیار دیجیتالی Assistant بسازد. حالا با از راه رسیدن نمایشگاه IFA، به صورت رسمی از سه اسپیکر شخص ثالث رونمایی شده که تا پایان امسال، همراه با دستیار گوگل از راه خواهند رسید.

یکی از این اسپیکرها، Zolo Mojo از کمپانی Anker است. این اسپیکر، نخستین اسپیکر هوشمند Anker نیست اما قطعاً ارزان قیمت ترین اسپیکر هوشمند بازار به حساب می آید که تنها 70 دلار قیمت دارد. این دستگاه 5 واتی، از دو میکروفون بهره مند شده و از Google Cast Audio، وای فای و بلوتوث پشتیبانی می کند. از منظر طراحی، Zolo Mojo از اکو دات آمازون بزرگ تر است اما بعید به نظر می رسد که کیفیت صدای بهتری نسبت به آن داشته باشد. به گفته Anker، این اسپیکر در ماه اکتبر عرضه می شود.

اما گذشته از این محصول، هنوز اطلاعات زیادی درباره دو اسپیکر دیگر در دسترس نیست. گفته می شود یکی از این هدست ها GA10 نام داشته و توسط پاناسونیک تولید می شود و هدست دیگر، از سوی کمپانی چینی نه چندان شناخته شده ای به نام Mobvoi توسعه می یابد.

گفتنی است که در کنار این خبر، گوگل اعلام کرده دستیار دیجیتالی اش با لوازم خانگی ال جی نیز ادغام خواهد شد و به عنوان مثال، می توانید از ماشین لباسشویی خود وضعیت لباس های در حال شستشو را بپرسید یا به ربات جاروب ال جی فرمان دهید که شروع به کار کند.

همین حالا که نمایشگاه IFA در حال برگزاری است و تا چند روز آتی ادامه می یابد، امکان دارد شاهد معرفی اسپیکرهای هوشمند بیشتری به همراه دستیار گوگل یا سایر دستیارهای دیجیتالی باشیم؛ بنابراین فعلاً باید منتظر ماند و دید که تولیدکنندگان لوازم صوتی چه محصولاتی را تدارک دیده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی