ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپیکر هوشمند ۷۰ دلاری لنوو معرفی شد

پیشتر در خبرها در مورد اسپیکر هوشمند سونی با شما گفتیم و حالا لنوو هم در جریان IFA 2017 از محصول اختصاصی خود به نام Home Assistant Pack رونمایی کرده است. دستگاه قیمتی برابر با ۶۹.۹۹ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۳:۳۱

پیشتر در خبرها در مورد اسپیکر هوشمند سونی با شما گفتیم و حالا لنوو هم در جریان IFA 2017 از محصول اختصاصی خود به نام Home Assistant Pack رونمایی کرده است.

دستگاه قیمتی برابر با ۶۹.۹۹ دلار دارد و یک پورت USB هم در بخش جانبی آن مشاهده می شود که امکان اتصال یکی از تبلت های اندرویدی این شرکت را به کاربرانش می دهد تا یک هاب مالتی مدیا را برای خود بسازند.

همانطور که می دانید الکسا مدتی است که بازخوردهای بصری اش را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و از آنجایی که محصول لنوو هم از دستیار صوتی آمازون پشتیبانی می کند و امکان اتصال تبلت به آن فراهم است، نتیجه خوبی را از خود به نمایش می گذارد.

در مورد دیگر امکانات Pack باید بگوییم که به یک اسپیکر قدرتمند مجهز شده که در کنار تبلت مذکور امکان مشاهده تلویزیون را در هرجایی برای کاربرانش فراهم می آورد.

با در نظر داشتن آنچه گفته شد دستگاه بدون تبلت تقریبا بدون کاربرد است و از طرفی برای استفاده از آن باید به دیوار متصلش نمایید که این نکته نیز بر ضعف هایش می افزاید.

اسپیکر در نظر گرفته شده برای این گجت سه واتی است و دو میکروفن نیز برای آن در نظر گرفته شده که به گفته لنوو از سه متر آنطرف تر صدای شما را خواهند شنید. با توجه به برد دیگر اسپیکرهای موجود در بازار باید بگوییم که سه متر مسافت زیادی نیست.

شرکت سازنده یک آداپتور کوچک را نیز برای آن در نظر گرفته که می توانید از آن برای اتصال این تبلت ها به دستگاه استفاده نمایید: Tab 4 8، Tab 4 10، Tab 4 8 Plus و Tab 4 10 Plus.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی