ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رقابت درون خانوادگی؛ رویارویی سریعترین ساخته های ب ام و [تماشا کنید]

در یکی از جدیدترین مسابقات درگ برگزار شده توسط دست اندرکاران سایت Carwow، این بار نسخه ی M سری های مختلف ب ام و به رقابت با هم پرداختند. در این مسابقه ی هیجان انگیز ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

در یکی از جدیدترین مسابقات درگ برگزار شده توسط دست اندرکاران سایت Carwow، این بار نسخه ی M سری های مختلف ب ام و به رقابت با هم پرداختند. در این مسابقه ی هیجان انگیز M2، M4، M5 و M6 حضور داشتند. هر یک از این خودروها در کلاس خود جزو بهترین ها بوده و حتی می توان گفت که به یک استاندارد تبدیل شده اند.

اتومبیل های حاضر در این مسابقه به دلیل اینکه از کلاس های مختلفی هستند، دارای امکانات، پیشرانه و عملکردی متفاوت می باشند. در جدول زیر می توانید مشخصات این خودروها را با هم مقایسه کنید.

حجم موتور قدرت گشتاور شتاب 60-0 قیمت پایه
ب ام و M2 3 لیتر توربو 370hp 500Nm 5.2 ثانیه 46000£
ب ام و M4 3 لیتر تویئین توربو 450hp 550Nm 4.1 ثانیه 62000£
ب ام و M5 4.4 لیتر توئین توربو 600hp 700Nm 4.4 ثانیه 91000£
ب ام و M6 4.4 لیتر توئین توربو 600hp 700Nm 4.5 ثانیه 96000£

 

نگاهی گذرا به مشخصات فنی مدل های موجود نشان می دهد M4 که به پکیج Competition Pack نیز مجهز شده، باید به راحتی بتواند بر برادران قدرتمندتر خود غلبه کند. در عمل نیز این اتفاق رخ داده و این خودرو موفق شد زودتر از بقیه از خط پایان عبور کند.

طبق روال مسابقات درگ برگزار شده توسط Carwow، در گام بعدی شتابگیری ثانویه ی این خودروها مورد ارزیابی قرار گرفت. در این حالت اتومبیل ها با یک سرعت اولیه حرکت کرده و با فشار ناگهانی بر روی پدال گاز شتابگیری آغاز می شود؛ در این تست سرعت اولیه 80 کیلومتر در ساعت انتخاب شده بود.

برخلاف مسابقه درگ یک چهارم مایل، این بار M4 حرفی برای گفتن نداشت و قافیه را به برادران بزرگ تر خود واگذار کرد. مت واتسون مجری و ژورنالیست Carwow که پشت فرمان M2 نشسته بود، در پایان با ابراز رضایت از عملکرد و خصوصیات کلی این خودرو افزود "سرعت همه چیز نیست". از آنجایی که این رقابت هیجان انگیز  از جذابیت های زیادی برخوردار است، پیشنهاد می کنیم ویدیوی ضمیمه شده ی آن را تماشا فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali kjh
    Ali kjh | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

    جای M3 شدیداً خالی بود
    اگه بودش خیلی جذاب تر میشه حتی

مطالب پیشنهادی