ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماشین ظرف‌شویی بخارشوی SteamClean ال‌جی معرفی شد

  کنفرانس خبری ال جی در آیفا ۲۰۱۷ دقایقی پیش خاتمه یافت و علاوه بر موبایل وی ۳۰ که ستاره درخشان این رویداد بود، شرکت مذکور از لوازم خانگی جدید خود نیز رونمایی به عمل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۲۵

 

کنفرانس خبری ال جی در آیفا ۲۰۱۷ دقایقی پیش خاتمه یافت و علاوه بر موبایل وی ۳۰ که ستاره درخشان این رویداد بود، شرکت مذکور از لوازم خانگی جدید خود نیز رونمایی به عمل آورد.

در ادامه این مطلب از شما دعوت می کنیم که متن بیانیه خبری ال جی در رابطه با ماشین ظرفشویی بخارشوی آن را از نظر بگذرانید.

 ظرف‌شویی بخارشوی SteamClean ال‌جی با استفاده از دو فناوری  بخار TrueSteam و شستشوی چهارگانه QuadWash نهایت قدرت شستشو را به شما نشان خواهد داد.

شرکت ال‌ جی با معرفی ماشین ظرف‌ شویی بخارشوی TrueSteam™ استانداردی جدید برای محصولات این حوزه تعریف کرد. این محصول انقلابی که به لطف تکنولوژی بخار توانسته خود را از سایر رقبا متمایز کند، نه تنها ظرف‌ ها را بهتر تمیز می‌ کند بلکه بازدهی انرژی بسیار بالایی داشته و بسیار کم‌ مصرف است.

ال‌ جی در زمینه فناوری بخار سال‌ ها تجربه کسب کرده است و از این فناوری در  محصولاتی مثل ماشین لباسشویی و Styler استفاده کرده است. ظرف‌ شویی جدید ال‌ جی هم به لطف این فناوری عملکرد بسیار بهتر و پیشرفته‌ تری خواهد داشت و روش جدیدی برای شستشوی ظرف‌ ها معرفی خواهد کرد.

ظرف‌شویی بخارشوی TrueSteam™ از حرارت بخار استفاده کرده و هر چیزی را تمیز می‌ کند. از ظروف تزئینی بسیار ظریف گرفته تا قابلمه و ماهیتابه. قابلیت پیش بخاردهی، کثیفی و باقیمانده غذا روی ظرف‌ ها را به آرامی تمیز کرده و شما را از تمیز کردن ظرف‌ ها با دست قبل از قرار دادن در ظرف‌شویی، بی‌ نیاز می‌ کند.

همچنین این دستگاه با استفاده از قابلیت SteamClean بعد از تمام شدن چرخه شستشو روی ظرف‌ها بخار اسپری کرده و از لک افتادن ظروف و جا ماندن رد آب روی آن‌ها جلوگیری می‌ کند.

این مسئله یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ های دارندگان ماشین ظرف‌ شویی است. تکنولوژی بخارشوی ال‌جی نه تنها ظروفی بسیار تمیز به شما تحویل می‌دهد، بلکه مزایای بهداشتی زیادی دارد. مزایایی که نشان از تعهد ال‌جی به برآورده کردن خواسته‌های کاربران دارد.

تکنولوژی کلیدی دیگری که در این ظرف‌ شویی به کار رفته است QuadWash™ نام دارد. این تکنولوژی با استفاده از چهار بازوی اسپری کننده به جای دو عدد (تعدادی که در عمده ظرف‌شویی های بازار استفاده می‌ شود) نحوه شستشوی ظرف‌ ها را به سطح جدیدی رسانده است. این بازو‌های چند حرکته، به جلو حرکت کرده و می‌ چرخند و با پاشش آب از دو جهت هر ظرفی در هر سایزی را از تمام زوایا می‌ شویند.

این ظرف‌شویی از موتور اینورتر دایرکت درایو Direct Drive نیرو می‌ گیرد که باعث می‌ شود بازده دستگاه بالا رفته و صدای آن کمتر شود. همچنین این موتور میزان شدت فشار آب را تغییر می‌ دهد تا به راحتی بتوان ظروف بسیار حساسی که نیاز به پاشش آب ملایم دارند را در طبقه بالا و ظروف دیگری مثل قابلمه که شستشوی قدرتمندی نیاز دارند را در طبقه پایین به خوبی تمیز کرد. این تنوع کاربری باعث می‌ شود بدون آسیب دیدن ظرف‌ها، شستشویی بهتر و کم‌ مصرف‌ تری را تجربه کرد.

به علاوه سیستم EasyRack Plus™ به راحتی به کاربران اجازه می‌ دهد تا ارتفاع قسمت نگه‌ دارنده ظروف را تغییر دهند و بتوانند ظروف متفاوت در سایزهای مختلف را درون طبقه‌ ها قرار دهند. برای پیش‌ شستشوی ظروف به‌وسیله بخار ظرف‌ شویی SteamClean™ ال‌جی 9 چرخه شستشوی مختلف طراحی کرده است که می‌توانید به‌وسیله نرم‌افزار LG SmartThinQ آنها را دانلود کنید.

آقای Song Dae-hyun رئیس بخش لوازم‌خانگی و محصولات تهویه هوای ال‌جی می‌گوید: ظرف‌شویی SteamClean ال‌ جی هر چیزی که مشتریان ما نیاز دارند را در اختیارشان خواهد گذاشت.

از راحتی و انعطاف گرفته تا عملکرد بسیار عالی. تکنولوژی بخار به ما اجازه می‌دهد تعادل مناسبی بین عملکرد بسیار قدرتمند و امکان شستشوی ظروف ظریف برقرار کنیم. این از آن نوآوری‌ هایی است که مشتریانمان از ال‌جی انتظار دارند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohamad seraj
    mohamad seraj | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    اقا من بازم میگم سامسونگ و ال جی همون بهتر که وسایل آشپزخانه تولید کنن اونا رو چه به موبایل ، آخه نمیتونی مجبوری وارد دنیای هوشمند موبایل بشی?

  • ali karami
    ali karami | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    اخه این چ ربطی ب تکنولوژی داره؟

مطالب پیشنهادی