ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل کوچکتر لپ تاپ Yoga 720 معرفی شد

لپ تاپ های میان رده سری 700 یوگای لنوو اخیرا آنقدر پیشرفت کرده اند که شاید در خرید سری 900 تردید به دلتان راه پیدا کند. حالا اما پس از ارائه مدل های 13 و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۰

لپ تاپ های میان رده سری 700 یوگای لنوو اخیرا آنقدر پیشرفت کرده اند که شاید در خرید سری 900 تردید به دلتان راه پیدا کند. حالا اما پس از ارائه مدل های 13 و 15 اینچی، لنوو یک مدل 12 اینچی هم از یوگا 720 در نمایشگاه IFA 2017 معرفی کرد.

به هر حال، ای مدل را می توان به پردازنده های i5 ،i3 و i7 مجهز کرد که البته همگی از نسل هفتم پردازنده های اینتل هستند. به هر حال، این دستگاه کمی از مک بوک های 12 اینچی ضخیم تر و تقریبا 200 گرم نیز سنگین تر هستند. ولی نباید فراموش کرد که قیمت پایه این دستگاه ها از 649 دلار آغاز می شود.

یکی از دلایل ضخامت بیشتر، جایگیری یو اس بی مدل A در کنار مدل C روی دستگاه نیز هست. البته دستگاه از طریق جک مخصوص لنوو شارژ می شود که البته با وجود یک پورت یو اس بی سی، کمی آزار دهنده است.

از ویندوز هلو از طریق یک سنسور اثر انگشت پشتیبانی می کند و نمایشگر تمام اچ دی IPS و 12.5 اینچی دارد. حتی اگر قلم هم داشته باشید می توانید از امکانی که Windows Ink در اختیارتان گذاشته استفاده کنید.

به لطف نمایشگر لمسی، می توان پنل ها را کامل چرخاند و مثل یک تبلت از لپ تاپ استفاده کرد. عمر باتری دستگاه نیز 8 ساعت اعلام شده. لنوو گفته که این لپ تاپ را در ماه اکتبر عرضه می کند. در ادامه تصاویر آن را مشاهده می کنید.

 

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehdi_Yaz2012
    Mehdi_Yaz2012 | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

    به نظر من الترابوک فقط Razer Blade Stealth و بس!

مطالب پیشنهادی