ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین ۳۶۰ درجه Theta V Ricoh
تکنولوژی

معرفی دوربین ۳۶۰ درجه و گرانقیمت Ricoh با قابلیت ثبت ویدیوهای 4K

کمپانی Ricoh چند سالیست که مشغول تولید دوربین های ۳۶۰ درجه با قابلیت های کاربردی و کیفیت مناسب است. حال این شرکت وارد رقابت جدیدی شده و دست به تولید یک دوربین ۳۶۰ درجه رده بالا ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۲۳

کمپانی Ricoh چند سالیست که مشغول تولید دوربین های ۳۶۰ درجه با قابلیت های کاربردی و کیفیت مناسب است. حال این شرکت وارد رقابت جدیدی شده و دست به تولید یک دوربین ۳۶۰ درجه رده بالا با قابلیت ثبت ویدیوهای 4K زده است.

این دوربین می تواند تصاویر ۳۶۰ درجه با کیفیت 4K را به صورت آنلاین استریم نماید

دوربین جدید که Theta V نام دارد گل سرسبد غرفه Ricoh در IFA امسال به شمار می رود. این دوربین همان طراحی سرراست و ارگونومیک سایر محصولات سری Theta به ارث برده، اما با بهره مندی از دو لنز که گشادگی دیافراگم آنها برابر با f2.0 بوده و پشت هرکدام یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی جا خوش کرده است، می تواند تصاویری فراگیر با کیفیت 4K UHD را به ثبت برساند.

لازم به ذکر است که می توان با همپوشانی تصاویر به ثبت رسیده توسط دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اشاره شده، یک تصویر ۱۴ مگاپیکسلی ۳۶۰ درجه نیز به دست آورد.

تصاویر خروجی (عکس و ویدیو) Theta V نسبت به محصولات قبل از خود از وضوح و دامنه دینامیکی بالاتری برخوردار هستند. ضمن این که ظرفیت حافظه داخلی این محصول (۱۹ گیگابایت) و سرعت انتقال اطلاعات آن نیز نسبت به گذشته افزایش یافته است. به لطف همین قابلیت، دوربین مورد بحث می توان به استریم زنده ویدیوهای ۳۶۰ درجه با کیفیت 4K بپردازد.

دوربین ۳۶۰ درجه Theta V Ricoh

البته برای دستیابی به تمام این قابلیت های جذاب یک مانع هم وجود دارد و آن چیزی نیست جز برچسب قیمت ۴۲۹ دلاری این محصول که می تواند بسیاری از افراد را از خرید آن منصرف نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی