ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپیکر هوشمند سونی با شمایل هوم پاد معرفی شد

شرکت سونی چندی قبل اسپیکر هوشمند خود به نام LF-S50G را معرفی کرد که البته شباهت زیادی هم به هوم پاد اپل دارد و جالب اینکه به لحاظ عملکردی هم بسیار مانند آن است با این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۳۰

شرکت سونی چندی قبل اسپیکر هوشمند خود به نام LF-S50G را معرفی کرد که البته شباهت زیادی هم به هوم پاد اپل دارد و جالب اینکه به لحاظ عملکردی هم بسیار مانند آن است با این تفاوت که به جای سیری از گوگل اسیستنت پشتیبانی می کند.

سونی محصول خود را با گوگل هوم مقایسه کرده و دراین باره گفته LF-S50G به خاطر کیفیت صدای فوق العاده اش در بازار اسپیکرهای هوشمند متمایز خواهد بود.

دستگاه یک اسپیکر با برد کامل، ساب ووفر برای ایجاد صدای بیس و یک دیفیوزر همه جانبه دو مرحله ای برای پخش صدا در داخل اتاق دارد و می توانید با استفاده از بلوتوث، NFC یا وای فای دستگاه های مورد نظرتان را با آن جفت کنید و از تنظیمات کنترلی پخش صدای آن در اتاق های مختلف بهره بگیرید.

گفتنی است اسپیکر سونی در برابر افشره آب مقاوم است و در قالب رنگ های سفید و مشکی نیز در بازار موجود خواهد بود.

لازم به اشاره است که اسپیکر سونی بر خلاف گوگل هوم ژست های کنترلی برای پخش موسیقی، جا گذاشتن ترک ها یا تنظیم صدا را می پذیرد که البته این ویژگی در مواردی که صدای اسپیکر زیاد باشد بسیار سودمند واقع می شود.

این محصول از اکتبر امسال با قیمت ۲۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    به نظر من که خیلی عالیه و ترکیبی از مزایای خوب دستیار گوگل و اسپیکر اپل رو در خودش داره و با توجه به سابقه ی خوب سونی حتما کیفیت خوب صدا هم خواهد داشت. درضمن قابلیت اتصال با بلوتوث هم خیلی کاربردی بود که من در کمتر اسپیکر هوشمندی دیده بودم

  • mohamad seraj
    mohamad seraj | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    خوبه اما Amazon Echo یچیزه دیگس

مطالب پیشنهادی