ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپیکر بلوتوث لاجیتک
تکنولوژی

اسپیکر MX از لاجیتک؛ طراحی منحصر به فرد در کنار کنترل های حرکتی

در طی هفته جاری کمپانی لاجیتک از چند محصول جدید از جمله کیبورد Craft رونمایی کرد. یکی دیگر از این محصولات تازه اسپیکر بی سیم MX است که علاوه بر داشتن طراحی جالب و چشم نواز، ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۳

در طی هفته جاری کمپانی لاجیتک از چند محصول جدید از جمله کیبورد Craft رونمایی کرد. یکی دیگر از این محصولات تازه اسپیکر بی سیم MX است که علاوه بر داشتن طراحی جالب و چشم نواز، از کنترل های حرکتی نیز پشتیبانی می کند.

لاجیتک از این محصول به عنوان «نخستین اسپیکر بلوتوثی ممتاز برای میز کار شما» یاد می کند. طراحی زیبا در کنار کیفیت صدای قابل قبول به طور قطع به بخشی از این ادعا رنگ واقعیت می هد.

علاوه بر بهره مندی از جک هدفون ۳.۵ میلی متری، اسپیکر MX قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه را دارد و سوییچ مابین این دو دستگاه نیز بسیار آسان خواهد بود. تنها کافیست روی یک دستگاه پخش موسیقی را متوقف کنید و روی دیگری دکمه پلی را بزنید. حتی امکان اتصال رایانه رومیزی و لپ تاپ نیز از طریق بلوتوث فراهم شده است. لازم به ذکر است به لطف بهره مندی از آخرین فناوری اتصال بلوتوث، علاوه بر مصرف انرژی بهینه تر، شاهد افزایش برد مفید اتصال تا ۲۵ متر هستیم.

 

همان طور که پیش تر گفتیم، ویژگی منحصر به فرد اسپیکر بلوتوث جدید لاجیتک پشتیبانی از فرامین حرکتی است. کافیست تا دست خود را در مقابل این بلندگو تکان دهید تا دکمه های کنترلی در بخش پایینی ظاهر شوند.

در حال حاضر تنها کاربرد فرمان حرکتی تعریف شده برای MX همین است، اما کمپانی سازنده وعده داده در زمان عرضه و یا مدتی پس از آن امکان کنترل پخش موسیقی یا حجم صدا و حتی خاموش یا روشن کردن دستگاه از طریق ژست های حرکتی نیز به آن اضافه شود.

این محصول در اواخر آبان ماه و با قیمت ۱۰۰ دلار برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی