ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کیبورد craft محصول لاجیتک
تکنولوژی

با craft کیبورد بی سیم لاجیتک با طراحی منحصر به فرد آشنا شوید

برند لاجیتک یکی از محبوب ترین برندها در عرصه تولید لوازم جانبی برای رایانه ها به حساب می آید. این کمپانی به عنوان تازه ترین محصول از یک کیبرود بی سیم جدید با نام craft رونمایی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

برند لاجیتک یکی از محبوب ترین برندها در عرصه تولید لوازم جانبی برای رایانه ها به حساب می آید. این کمپانی به عنوان تازه ترین محصول از یک کیبرود بی سیم جدید با نام craft رونمایی کرده که علاوه بر بهره مندی از مواد اولیه بسیار باکیفیت و طراحی منحصر به فرد، یک قابلیت ویژه و جذاب نیز برای تولید کنندگان محتوا دارد.

کیبورد craft از ابان ماه و با قیمت ۲۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد

قابلیت مذکور چیزی نیست جز یک ولوم چرخنده که می توان از آن در اپلیکیشن های مختلف همچون فوتوشاپ برای زوم کردن یا کم و زیاد کردن هر مقدار دیگری استفاده کرد.

این ولوم دایره ای در گوشه بالا و سمت چپ کیبورد مورد بحث تعبیه شده و علاوه بر کاربردهای ذکر شده می توان از آن برای تغییر کنترل های دیگر در سایر محصولات کمپانی ادوبی نیز استفاده نمود. شاید بتوان گفت که ایده اولیه چنین قابلیتی از گجت مستقل Surface Dial مایکروسافت گرفته شده است.

طبق گفته لاجیتک، این این عضو چرخشی علاوه بر اسکرول قابلیت کلیک هم دارد و می توان از آن برای حرکت مابین سلول ها یا شیت های اکسل یا فهرست های موسیقی اسپاتیفای و حتی جا به جایی بین تب های مرورگر نیز استفاده نمود.

اپلیکیشن اختصاصی ارائه شده همراه این کیبورد زیبا این امکان را به کاربر خواهد داد تا از این قابلیت در سایر نرم افزارها و به شکل دلخواه نیز استفاده نماید. ضمن این که توسعه دهندگان هم قادر خواهند بود که کاربردهای تازه ای را با بهره مندی از این ولوم به اپلیکیشن های خود بیافزایند.

 

کیبورد craft با بهره مندی از تکنولوژی اتصال Bluetooth LE به طور همزمان می توان به سه دستگاه مختلف با سیستم عامل های ویندوز یا مک متصل شود. سنسور نور تعبیه شده در بالای این کیبورد نیز می تواند نور پس زمینه دکمه ها را با توجه به روشنایی محیط و نحوه قرار گیری انگشتان کاربر تنظیم نماید.

عرضه این محصول از آبان ماه و با قیمت ۲۰۰ دلار در آمریکا و ۱۷۹ پوند در انگلیس آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • yasinyasemi
    yasinyasemi | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

    من کیبوردی خریدم 15 هزار تومان ازش هم راضی هستم اتفاقا سیم هم داره خخخخ

  • peyman57
    peyman57 | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    ی موس بین 50 تا 100 که میدونید خوبه معرفی کنید لطفا

  • Alireza
    Alireza | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    نمیارزه

مطالب پیشنهادی