ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جارو برقی بدون سیم جدید سامسونگ، موتوری با سرعت گردباد دارد

شاید تا بهار زمان زیادی باقی مانده باشد، اما این بدان معنا نیست که زمان خانه تکانی و تمیز کردن خانه گذشته است. سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA 2017، از جارو برقی بدون سیم تازه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

شاید تا بهار زمان زیادی باقی مانده باشد، اما این بدان معنا نیست که زمان خانه تکانی و تمیز کردن خانه گذشته است. سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA 2017، از جارو برقی بدون سیم تازه ای رونمایی کرده تا شاید مشتریان را یک خانه تکانی فصلی ترغیب کند.

جارو برقی POWERstick Pro از منظر قدرت مکش، یکی از قدرتمندترین نمونه های بازار به حساب می آید؛ حتی با این وجود که کاملاً بدون سیم کار می کند. سامسونگ با وعده ترکیب عملکرد قدرتمند، ارگونومیک انعطاف پذیر و تعمیر پذیری آسان این جارو برقی تازه را توسعه داده است و اعتقاد دارد این ویژگی ها، POWERstick Pro را به ایده آل ترین جاروی هر خانه ای تبدیل می کند.

موتور Digital Inverter سامسونگ، قلب تپنده این جارو برقی است که به ادعای سامسونگ، می تواند با سرعت گردباد چرخیده و به لطف قدرت 150 واتی هر چیزی را روی هر سطحی مکش کند.این جارو همراه با دو برس به دشت مشتریان می رسد که هر یک روی طبله ای جداگانه سوار می شوند و روند تمیزکاری را سرعت می بخشند. گفتنی است که هر دو برس، با سرعت 500 دور در دقیقه می چرخند و می توانند در جهت مخالف نیز بگردند تا خاک را در یک نقطه جمع و سپس مکش کنند.

با باتری غیرقابل تعویض لیتیون یونی و 32.4 ولتی POWERstick Pro، جارو برقی تازه سامسونگ می تواند با هر شارژ، تا 40 دقیقه کار کند و وقتی که در حال استفاده نیست، با باتری پک مجدداً شارژ می شود. سامسونگ می گوید که POWERstick Pro می تواند تا 5 سال عمر مفید داشته باشد و بدون کاهش قدرت شما را همراهی خواهد کرد. کمپانی کره ای ضمناً افزوده که جارو برقی مورد بحث فشار بسیار ناچیزی به کمر شخص وارد می کند و دسترسی به پایین ترین سطوح، مانند بخش زیرین لوازم خانگی به سهولت صورت می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • ARMIN_1995
    ARMIN_1995 | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    @soheil
    همین الانم ما خیلی داریم همینایی ک دارن منفی ب منو تو میدن:)

  • ajamali95
    ajamali95 | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    چقدر تبليغات چرت آخه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی