ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریزر نسخه‌ای ارزان از لپ‌تاپ گیمینگ Blade Pro معرفی کرد

شرکت «ریزر» در حاشیه نمایشگاه IFA نسخه‌ای دیگر از لپ‌تاپ Blade Pro را معرفی کرد؛ لپ‌تاپی که آمده است تا هوای جیب گیمرها را داشته باشد. این محصول که از نمایشگری ۱۷.۳ اینچی بهره می‌گیرد، از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۲:۵۳

شرکت «ریزر» در حاشیه نمایشگاه IFA نسخه‌ای دیگر از لپ‌تاپ Blade Pro را معرفی کرد؛ لپ‌تاپی که آمده است تا هوای جیب گیمرها را داشته باشد. این محصول که از نمایشگری ۱۷.۳ اینچی بهره می‌گیرد، از قیمت ۲۳۰۰ دلار در دسترس کاربران است و این در حالیست که قیمت نسخه پیشین آن از ۴۰۰۰ دلار شروع می‌شد.

اگرچه قیمت تا حد زیادی کاهش یافته اما Blade Pro همچنان انتخاب مناسبی برای گیمرها به نظر می‌رسد و از طرفی، قابلیت‌های خاص خود را نیز دارد که آن را از رقبایش متمایز می‌کند. این لپ‌تاپ گیمینگ نمایشگری با پنل IPS دارد که رزولوشن آن به 1080p می‌رسد و نرخ به‌روز رسانی یا همان «رفرش ریت» اش هم معادل ۱۲۰ هرتز است. البته نکته منفی در مورد نمایشگر، عدم پاسخگویی اش به لمس کاربر است.

ریزر برای قیمت ۲۳۰۰ دلاری، سخت‌افزار قابل قبولی را در بدنه لپ‌تاپ جدید گنجانده. از پردازنده مرکزی اینتل Core i7-7700HQ گرفته تا کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1060 و ۱۶ گیگابایت حافظه رم در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی SSD و البته یک هارد درایو ۲ ترابایتی مکانیکی.

اما نکته‌ای که باید توجه‌ ویژه‌ای به آن داشت، باز گذاشتن دست کاربر در به روز رسانی های سخت‌افزاری است. ریزر وعده می‌دهد که گیمرها در گذر زمان و در صورت نیاز می‌توانند دستگاه را آپدیت کنند و برای مثال میزان رم آن را افزایش داده و به ۳۲ گیگابایت برسانند. حافظه داخلی دستگاه نیز قابل تعویض است و می‌توانید حافظه ۲۵۶ گیگابایتی SSD را تا ۲ ترابایت آپگرید کنید در حالی که هارد درایو مکانیکی تا ۴ ترابایت قابل آپگرید شدن است.

نکته مهم دیگر این است که نسخه جدید از Blade Pro، همان کیفیت ساخت مدل قبلی با قیمت ۴۰۰۰ دلاری را دارد و از یک شاسی آلومینیمی چشم‌نواز بهره می‌برد. ریزر هنوز تاریخ عرضه این لپ‌تاپ که به نظر می‌رسد مشتاقان زیادی هم داشته باشد را عنوان نکرده اما می‌توان انتظار حضورش در فروشگاه‌ها را در فصل چهارم سال جاری میلادی کشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • N. Pourmohammadi
    N. Pourmohammadi | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

    با وجود اینکه عاشق محصولات ریزر هستم ولی خداییش نسخه Pro اصلا ارزش خرید نداره... مدل 14 اینچی و الترابوکاش خوبن. به جای این مدل ام اس آی مدل MSI GS73VR 6RF Stealth Pro-052US رو داره که هم وزن و اندازه ش کمتره هم قیمتش!

  • navidkalkali
    navidkalkali | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

    چه فایده برای ما2300 دلار هم زیاده ! هی اینم نمیتونم بخرم.خدایا شکرت سالمم

  • Mohammad
    Mohammad | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    ?

مطالب پیشنهادی